10 sadržaja koji će povećati komentiranje i dijeljenje vaših članaka

Pola sata do zadanog  roka, a ideje što napisati na blogu još uvijek nema. Panika. Minute teku, rok je sve bliži, blokada je sve jača…

Problema nema. Spinsucks ima 10 ideja. Dobrih ideja zbog kojih će Vaš blog komentirati i komentirati i… a i puno djeliti.

Kako ste došli na stranicu bogatu sadržajima o PR-u, društvenim mrežama, medijima… primjeri su iz te branše ali su ideje široko primjenjive.

1. Proglas. Posebno učinkovito na Novu godinu. „Odlučio sam da ću od danas…“

2. Poveznica s popularnom kulturom. Što se događa u Severininom životu? Što je rekao Zdravko Mamić na press konferenciji? Sama imena će biti mamac za širu publiku, a to što rade se lako predstavi kao lekcija o PR-u.

3. Rasprava. Prigovara se da nema dovoljno kvalitetnih debata na društvenim mrežama. Pokrenite ih! Dobro argumentirajte svoj stav prema temi koja vas zanima ili vam je bliska. Naći će se netko tko misli da je ON u pravu, a ne vi. Što kontroverznija tema – to je više protivnika i pristalica. I više komentara i dijeljenja.

4. Nešto dobro. Prikažite dobro odrađen PR slučaj. Pokažite tijek slučaja i kako profesionalnim vođenjem slučaja „izbjegavamo nemirno more i neokrznuti stižemo u mirnu luku“. Svima je zanimljivo kad se vidi kako se efikasno rješava problem.

5. Nešto loše. Što se događa kad se loše odradi posao? Raščlanite slučaj i ukažite na propuste koje su se dogodili. Predložite rješenja tako da čitatelji mogu naučiti kako postupiti u sličnim situacijama, ali pažnja, ne napadajte osobe koji su bile uključene u slučaj. Napadnite propuste.

6. Nešto ružno. Budimo realni. Ljudi vole gledati tuđu nesreću Ako mozete napisati nešto na tu temu bez ad hominem napada, velike su šanse da će biti popularno. Ovakvi slučajevi grabe pažnju i ljudi ih vole čitat i dijeliti.

7. Liste. Kao što je ova koju čitate. Ljudi vole liste jer se lagano čitaju, bookmarkaju i vraćaju im se kasnije. Važno je uključiti stvari koje se spominju u listi u naslov.

8. Freebies. Dajte nešto čitateljima. Poseban popust u nekom dućanu ako se spomene vaša stranica, e- knjiga koju ste napisali, šalica ili naljepnica s imenom vaše firme. Ljudi vole poklone.

9. Rang liste. Ima nešto u rang listama. 50 najboljih filmova ili 50 najuspješnijih  firmi. Interesantne su  jer svatko želi provjeriti koliko se njegovo mišljenje slaže s autoritetima branše. A ako su zadovoljni dijele, a ako ne – komentiraju!

10. Netko ili nešto  godine, mjeseca, tjedna. Može bit najizazovnija haljina večeri, najbolji gol tjedna ili knjiga koja je obilježila godinu. Ideja unedogled. Ubaciti temu za publiku na koju ciljate.

Tags: , , , , ,
Pretraži blog po ključnim riječima
2 3 a b c č d đ e f g h i j k l m n o p q r s š t u v w x y z ž