Čak 1215 radova iz 26 zemalja natječe se za Golden Drum Awards 2016
Već 23. po redu Golden Drum, međunarodni festival kreativnosti, koji će se održati od 18. do 21. listopada 2016. u Ljubljani, zaprimio je čak 1047 prijava radova iz 26 zemalja. Dodatno su mladi kreativci prijavili još 168 projekata u Off Drum Competition: Ljubljana Poster Award, što pokazuje da Golden Drum postaje sve privlačniji mladim kreativcima.
Lučka Peljhan, direktorica Golden Drum Competitiona, uzbuđena je oko ovogodišnjeg programa: „Zaista nas veseli ovako značajan rast samostalnih agencija, kao i sve veći broj prijava iz Jadranske regije, što jasno svjedoči o značajnom kreativnom potencijalu i lokalnoj inspiraciji, koja želi biti prepoznata od strane svjetske elite“.
Off Drum Competition Ljubljana Poster Award primio je 168 prijava, što je gotovo dvostruko više nego prošle godine, dok je broj prijava iz regije za Adriatic Golden Drum Award veći za 46% u odnosu na prošlogodišnjih 140 prijava.
Čak 27 različitih mreža agencija prijavilo je svoje radove u Golden Drum natjecanje (prošle godine ih je bilo 25), dok je primjetan rast prijava vidljiv kod samostalnih agencija (442 prijave ove godine, što je 46 više nego prošle godine).
Od 26 zemalja, Turska je prijavila najviše radova – njih čak 158, a slijedi ih Rusija sa 147 prijava. Najveći rast u broju prijava bilježe Hrvatska i Georgia, a nakon nekoliko godina, Bosna i Hercegovina i Kosovo se javljaju kao nove zemlje natjecatelji.
23. izdanje Golden Druma predstavilo je brojne novosti u natjecateljskom programu. U dijelu Best Practice, najviše prijavljenih radova je u kategoriji Public Relations (73), Activation programme (64) i Branded Content (60), dok je vodeća skupina u Best Piece dijelu Press (147), nakon kojeg slijede skupine Film (146) i Out of Home (132).
Ove je godine osnovana i nova skupina – Capture of Local Spirit – koja predstavlja značajnu novinu s ciljem implementiranja kreativnog duha područja. Čak 42 kreativna rješenja, temeljena na lokalnom duhu područja, natjecat će se za nagradu „Best Capture of Local Spirit“.
Ovogodišnje prijave ocjenjivat će dva žirija sastavljena od 22 najboljih, svjetski priznatih stručnjaka iz kreativne industrije. Predsjednik Best Piece žirija je Graham Lang, glavni kreativni direktor u Y&A Advertising, South Africa & Africa, dok je Eduardo Marques, izvršni kreativni direktor u 180LA, California, predjsednik Best Practice žirija. Prijave u Off Drum Competitionu ocjenjivat će poseban peteročlani žiri na čelu s Jasonom Romeykom, globalnim glavnim kreativnim direktorom u Service plan Group, Austria.
Više informacija o Golden Drumu pronađite na www.goldendrum.com.
Oznake: Golden Drum, marketing nagrade, PR nagrade