Certifikat Qudal označit će samo najkvalitetnije proizvode

Dok u Hrvatskoj općepriznati Best Buy Award nagrađuje omjer cijene i kvalitete, novi certifikat QUDAL u potpunosti eliminira faktor cijene, ali i nekih drugih sekundarnih elemenata (snagu branda i sl.), oslanjajući se na kvalitetu proizvoda odnosno usluge. Riječ je o zaštićenom imenu koje predstavlja skraćenicu riječi QUality meDAL, budući da je u pitanju certifikat koji se oslanja isključivo na parametar kvalitete.

QUDAL je nastavak iznimno uspješnog certifikacijskog programa Best Buy Award kojim se nagrađuje najbolji omjer cijene i kvalitete, a obje nagrade razvila je hrvatska tvrtka Axios, uz pomoć renomirane međunarodne organizacije PricewaterhouseCoopers i stručnjaka iz zagrebačkog odvjetničkog društva Vukmir & Associates koji su odigrali ključnu ulogu kada je riječ o pitanjima vezanima uz domaću i posebice međunarodnu zaštitu intelektualnog vlasništva vezanog uz projekte Best Buy Award i sada – QUDAL (QUality meDAL)

“Sa željom da kupcima ponude proizvode što niže cijene, proizvođači danas vrlo često žrtvuju kvalitetu. Programom QUDAL želimo skrenuti pažnju potrošača na važnost kvalitete i pravo svakog kupca da zahtijeva vrhunsku kvalitetu na tržištu – upravo sada u vrijeme recesije.“ naglašava Robert Slavečki, jedan od idejnih tvoraca programa QUDAL i vlasnik hrvatskih i međunarodnih intelektualnih prava vezanih uz projekt QUDAL.

U Axiosu ističu i da se na ovaj način proizvođačima šalje jasna poruka da jedino kvalitetom mogu zadržati postojeće kupce i prigrliti nove, jer niska cijena i ulaganje u njezinu promociju mogu samo kratkoročno mogu privući kupce.

QUDAL – dodjela medalje na temelju znanstvenih istraživanja

Medalja QUDAL dodjeljivat će se onim proizvodima i uslugama koji potrošaču nude najveću razinu kvalitete, na osnovi znanstvenih tržišnih istraživanja prema provjerenoj metodi DEEPMA. Ta metoda razvijena je u suradnji tvrtke Axios i međunarodne konzultantske kuće PWC (PricewaterhouseCoopers), kojom se kod ispitivanja izbjegava navođenje najpopularnijih (tzv. Top of Mind) brandova, odnosno da se što je više moguće eliminira snaga i popularnost branda te ispitaju stvarne kvalitete samog proizvoda ili usluge.

Prvo istraživanje na nacionalno reprezentativnom uzorku potrošača proveo je u Hrvatskoj tijekom mjeseca rujna 2011 GfK na više od 200 različitih komercijalnih i nekomercijalnih kategorija. Uskoro očekujemo i rezultate tog istraživanja.

Pogledajte kako je bilo na predstavljanju Qudala:

Tags: , , , , , ,
Pretraži blog po ključnim riječima
2 a b c d e f g h i j k l m n o p r s t u v w y z ž