Dorina nakon petnaest godina u potpuno novom dizajnu i obliku

Kraš je novim imidžem, kao i novim sloganom  „Sreća je stvar izbora. Biraj Dorinu!“ naglasio emocije koje se prirodno vežu uz čokoladu: zadovoljstvo i užitak nadomak ruke

Vodeća domaća konditorska industrija „Kraš“ u cijelosti je osvježila vizualni identitet najpoznatije hrvatske čokolade Dorina. Uz rebranding ove domaće slastice, Kraš je predstavio i prvu hrvatsku mousse čokoladu kao novi čokoladni trend u Hrvatskoj i regiji.

Dorina

Čokoladni Mousse Dorine, novi trend na tržištu slastica u Hrvatskoj i regiji

„Kao i u modi, čokolada je podložna promjenama, trendovima. Danas su na svjetskom tržištu to raznovrsne pjenaste, topive i mjehuraste tzv. mousse čokolade koje je i Kraš u tri okusa – čokolade,  kokosa i  lješnjaka ponudio na tržištu. U usporedbi s već postojećim čokoladama s mjehurićima, mekana tekstura kreme Dorina mousse čokolada  još se lakše topi u ustima, dajući čokoladi posebnu punoću okusa“, istaknula je dr. sci. Marija Carić, savjetnik-glavni inženjer razvoja proizvoda.

Čak petnaest okusa Kraševih Dorina čokolada i dalje ima prepoznatljivu crvenu boju omota, no sada dolaze u modernom dizajnu te s novim oblikom kockica čokolade. Kraš novim imidžem, kao i novim sloganom  „Sreća je stvar izbora. Biraj Dorinu!“ naglašava emocije koje se prirodno vežu uz čokoladu: zadovoljstvo i užitak nadomak ruke te nas podsjeća na svakodnevne trenutke sreće.

„Kraš je lider na tržištu slastica regije, pogotovo kada su u pitanju inovativni okusi i tekstura čokolade. Receptura čokolade nastaje kombinacijom osnovnih sirovina, finim nijansiranjem pojedinih sastojaka te primjenom različitih proizvodnih procesa. Pa iako se priprema vrhunske čokolade smatra umjetnošću, moderni procesi proizvodnje najpopularnijih čokolada oslanjaju se na znanost i inovativne tehnologije“, nadodala je Marija Carić.

Vodeću Kraševu  poziciju potvrđuju i najnovija istraživanja nezavisnih agencija, poput AC Nielsena prema kojem je mliječna čokolada Dorina najprodavanija čokolada u Hrvatskoj. No najvažnije priznanje Dorini dali su sami potrošači. Ove je godine Dorina čokolada osvojila  i medalju Quadal za najkvalitetniju čokoladu na domaćem tržištu prema odabiru vjernih potrošača.

Mousse čokolade posljednje su u nizu inovativnih okusa koje je Kraš prvi predstavio domaćem tržištu, a među koje spadaju i danas izuzetno popularne: Dorina s mrvljenim keksom, Dorina ledena čokolada punjena kremom s osvježavajućim efektom, Dorina Jaffa kao čokolada jedinstvene recepture, punjena kremom i želeom te Dorina Stevija koju je Kraš napravio prvi u regiji.

Na linku u nastavku pogledajte i promidžbeni spot kojim je popraćen rebranding Dorina čokolade:

Tags: ,
Kategorije
Pretraži blog po ključnim riječima
2 3 a b c č d đ e f g h i j k l m n o p q r s š t u v w x y z ž