Instagram predstavlja poslovne profile, analitiku i alate za promociju

Sada je službeno: oglašivači na društvenim mrežama moći će još bolje iskoristiti Instagram. Platforma u vlasništvu Facebooka u utorak je najavila da će dati vlasnicima tvrtki mogućnost drukčijeg prisustva na društvenoj mreži, sličnog onome na Facebooku, javlja PR Daily.

Izvor: pexels.com

Izvor: pexels.com

Poslovni profili bit će predstavljeni u idućih nekoliko tjedana i nudit će alate za analitiku koji će brand managerima dati bolji uvid u to kako prolaze njihove objave.

Instagram je ovaj korak objasnio na svom blogu:

S obzirom na to da brojne tvrtke koriste Instagram, a mnogi ljudi komuniciraju s njima na platformi, postojala je želja naše poslovne zajednice da se napravi više. Stoga smo slušali. Nakon stotina intervjua s poduzećima, postale su jasne tri ključne potrebe – istaknuti se, dobiti bolji uvid i pronaći nove klijente.

Prvo, poduzeća žele mogućnost da se istaknu na Instagramu. Mnoge tvrtke, uključujući prodavaonicu namještaja iz San Francisca, rekle su da bi im bilo lakše kada bi korisnici pitanja slali putem e-maila s obzirom da je komentare teško pratiti i potrebno je mnogo vremena da ih se pregleda. Drugo, tvrtke žele jednostavan način na koji mogu dobiti analitički uvid. Trgovac iz Austina objašnjava kako su analitički alati često vrlo komplicirani i teško primjenjivi na njegovu tvrtku. I posljednje, tvrtke žele doći do još više korisnika. Trgovina uradi-sam rukotvorina u New Yorku navodi kako uvijek traže brze i učinkovite načine za popunjavanje mjesta na radionicama.

Promjene uključuju ‘Contact’ dugme na profilnoj stranici tvrtke, koje korisnicima omogućuje da dobiju upute te pošalju e-mail ili poruku. Instragram također nudi i alat za praćenje demografske strukture korisnika koji prate određenu tvrtku te njihovih aktivnosti i doživljaja, kao i mogućnost brze i jednostavne promoocije objava unutar aplikacije.

Brand menadžerima bi se ove dodatne mogućnosti mogle svidjeti, no sjetimo se da je Facebook već pokušao nešto slično. Najprije je učinio sve objave i profile jednakima, zatim je predstavio stranice brandova, a kasnije promijenio algoritam kako bi potisnuo objave brandova. Konačno, Facebook je olakšao brand managerima (i učinio potrebnijim) da mu plate određeni iznos kako bi više ljudi vidjelo njihove objave.

Kako bi mogli koristiti nove dodatke, brandovi moraju pretvoriti svoje postojeće Instagram račune u poslovni profil, što se može učiniti besplatno.

Source: PR Daily

Tags: , , ,
Pretraži blog po ključnim riječima
2 3 a b c č d đ e f g h i j k l m n o p q r s š t u v w x y z ž