Kako oblikovati izvrsne postove na društvenim platformama?

Svi bismo željeli biti gospodarima čarobne formule za kreiranje postova ili tweetova koji bi se svidjeli našim fanovima i koje bi pratile tisuće istih. Nažalost, takvo što ne postoji. Naime, svaka društvena mreža djeluje na drugačiji način, kao što svi ljubitelji određenog brenda imaju svoj osobni ukus i preferencije.

media-998990_1920

Iako ne postoji opće provjerena formula za uspjeh, autor ovoga članka nudi Vam svojevrsni “vodič” koji može unaprijediti vještinu pisanja i ažuriranja poruka i postova u sklopu društvenih medija. Infografika Clever agencije pruža osnovne smjernice za stvaranje učinkovitih Facebook, Twitter, Pinterest, i Google+ postova.

Ovdje Vam prenosimo nekoliko važnih savjeta:

Pinterest:

  • Izbjegavajte ljudska lica. Fotografije bez ljudskih lica dijele (repin) se 23% češće od fotografija koje sadrže ljudska lica.
  • Tražite crvenu boju. Fotografije koje su pretežno crvene ili narančaste boje dijele se dvostruko češće no ostale fotografije.

Facebook:

  • Budite pozitivni. Pozitivnost je mnogo privlačnija i inspirativnija vašim fanovima i potaknut će ih da podijele vaš post.
  • Ponudite link. Privucite fanove na svoju online stranicu. Povrh svega, vaša Facebook stranica postoji kako bi podržavala vaš posao.

Google+:

  • Tagirajte. Kada je primjereno, tagirajte brendove i ljude u svojim postovima kako biste ih potaknuli da komentiraju ili da sudjeluju s vama. 
  • Uključite velike fotografije. Ne postavljajte sićušne fotografije koje se pojavljuju kada uključujete link u neki post.  Postavljajte veće fotografije kako biste privukli pozornost drugih ljudi.

U nastavku slijedi cjeloviti grafički vodič:

Perfect_Facebook_Posts_Infographic

 

Izvor: prdaily.com, 24.07.2013.

 

Tags: ,
Pretraži blog po ključnim riječima
2 3 a b c č d đ e f g h i j k l m n o p q r s š t u v w x y z ž