Macan savjetovao turističke djelatnike: Iskoristite Ultra festival

Naš Krešimir Macan bio je jedan od predavača na konferenciji "Strateško komuniciranje i online marketing u turizmu", a govorio je na temu "Kako strateškim promišljanjem do novih gostiju i dodatne zarade“.

Izvor: PR glas

Izvor: PR glas

U splitskom hotelu Atrium jučer je održana konferencija pod nazivom “Strateško komuniciranje i online marketing u turizmu” u organizaciji Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije i koncepta ITDE. Poznati komunikacijski stručnjak Krešimir Macan bio je jedan od predavača na konferenciji, a govorio je na temu “Kako strateškim promišljanjem do novih gostiju i dodatne zarade“. Uz Krešimira Macana, kratko predavanje održala je i Danni Matijaca, vlasnica tvrtke Crunch komunikacije.

U svom predavanju Macan se osvrnuo na potrebu za pozicioniranjem Splita kao brenda, napomenuvši kako se županija mora odrediti za neku strategiju: “U Splitu imate više Rima nego u cijelom Rimu!  Ovdje dođete i ušetate 2000 godina nazad. Kako to koristite?”, upitao je Krešimir Macan okupljene. Na primjeru festivala Outlook, tijekom kojeg su gosti ostavili preko 65 milijuna kuna građanima, Macan je dao primjer kako se može napraviti i dobar posao u Splitu s Ultra festivalom. “Ultra festival vam se dogodio slučajno. Radite li kakvu strategiju da gosti dođu tri dana ranije i ostanu još tri dana kasnije?”, upitao je Macan, na što je odgovor bio kako mahom sve otočne turističke zajednice odbijaju after partyje nakon Ultre.

“Zašto Carpe Diem može prodati bocu šampanjca za 800 tisuća kuna? Zato jer su stvorili famu, a županija se mora odrediti što hoće prodavati”, izjavio je Macan.  Pojasnio je kako je ključ u turizmu taj što se danas nudi doživljaj, a ne sunce i more, te je održao još niz lekcija na primjerima blogera Paula Bradburyja kojeg se ne koristi dovoljno u promociji, ili Danni Matijace, također PR stručnjakinje koja radi kao konzultant za turizam u Portugalu i Grčkoj.

“Smislite prvo cilj, pa potom strategiju i onda alate”, savjetovao je okupljenima Macan. “Što nudimo Japancima kad dođu, a dolaze cijelu godinu? Koju će oni priču podijeliti odavde? Do kada ćemo Dioklecijanu plaćati tantijeme zato što se vratio doma i napravio Palaču? Što mi nadograđujemo?” Krešimir Macan također je istaknuo kako je ono što gosti žele kombinacija priče i sadržaja.

Danni Matijaca održala je kratko predavanje te pokazala kako se uspješno radi na promoviranju destinacije, a čini se kako je upravo to napravio direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella, koji je prema riječima direktora tvrtke Profico Matea Peraka napravio najveći iskorak u regiji što se tiče korištenja društvenih mreža u promociji destinacije.

“Smatramo da trebamo podignuti letvicu za još korak više da budemo još kvalitetniji jer, kao što vidite, i Grčka i Turska se dižu i zato moramo biti još bolji”,  kazao je Stella.

Na ovoj kratkoj, ali veoma poučnoj edukaciji, osim već poznatih stručnjaka predavali su i Tomislav Zović, direktor Klikera te Boris Duša, direktor prodaje u hotelu Vestibul Palace.

Tags: ,
Kategorije
Vezani članci
Pretraži blog po ključnim riječima
2 3 a b c č d đ e f g h i j k l m n o p q r s š t u v w x y z ž