Nina Išek Međugorac – nova izvršna direktorica Manjgure – nakon Hrvatske i regije, Manjgura spremna i za izazove Europske unije

Nina Isek-Medjugorac

Dolazak Nine Išek Međugorac Manjgurino je pojačanje kojim će, osim u Hrvatskoj i zemljama regije, nastaviti postavljati visoki standarde u području upravljanja komunikacijom i na prostorima Europske unije.

Manjgura, agencija za odnose s javnošću iz Zagreba, od 1. srpnja ima novu „manjguru“ u timu – Ninu Išek Međugorac na mjestu izvršne direktorice.

„Ljubav i energija prema poslu koje Nina nesebično unosi u svaki projekt, doprinijet će dobroj radnoj atmosferi i rezultatu Manjgure u godini koja će obilovat brojnim događanjima. Također, današnjim ulaskom u Europsku uniju, otvaraju se i nove prilike na komunikacijskom tržištu, zbog čega nam je dolazak Nine, koja je opravdala svoju ekspertizu uglednim europskim nagradama i rezultatima, zaokruživanje jednog poglavlja priče o Manjguri“, izjavio je Krešimir Macan, ugledni hrvatski stručnjak za odnose s javnošću, ujedno direktor i vlasnik agencije Manjgura.

Nina Išek – Međugorac započela je karijeru u odnosima s javnošću 2003., u PR odjelu tvrtke McCann – Erickson Hrvatska. Blisko surađuje s Macanom već od 2005. kada postaje dio Madison Consulting tima na poziciji Voditelja ključnih klijenata. Tijekom svoje desetogodišnje karijere kreirala je i vodila komunikacijske projekte za svjetske brendove kao što su Siemens, MasterCard, Schering, Coca Cola, Nestle, T-Mobile, Holcim ali i za lokalne brendove poput Zaklade Ana Rukavina, Zagrebačke pivovare, Vindije, Kraša, Naturprodukta… Odgovorna je za implementaciju komunikacijske strategije maloprodajnog trgovačkog lanca dm® te za dm-ov projekt koji je dobio prestižno priznanje Europskog parlamenta „Biser mudrosti za prevenciju raka vrata maternice“. 2007. godine magistrirala je na temu “Istraživanje kao temelj učinkovitosti odnosa s javnošću” na Ekonomskom fakultetu. Zahvaljujući dugogodišnjem istraživanju u području učinkovite komunikacije, uz podršku znanstvenog i praktičnog iskustva, kreirala je učinkoviti model komunikacije na Internetu, novu generaciju portala – Čuvarkuća.hr.

„Veseli me prilika da Manjguri, ´lukavoj i pametnoj curici s kojom su svi na oprezu´, zaradim aureolu koja krasi njezin lijepi logo!“. Našalila se Nina i objasnila  „Vjerujem da ću svojim iskustvom i rezultatima u području strateškog upravljanja komunikacijama, posebice u području društveno odgovornih projekata i održivog razvoja, Krešimiru biti kvalitetan partner u stvaranju ‘obožavanih brandova’, čiju će vrijednost javnost lagano prepoznati“.

Manjgura d.o.o. je agencija za odnose s javnošću koja pokriva sve vrste komunikacijskih usluga, od strateškog planiranja do brušenja najsitnijih detalja, koji daju završni pečat visoko profesionalnoj i učinkovitoj komunikaciji. Posluje još od 1997. kada su odnosi s javnošću, kao struka, u Hrvatskoj tek započinjali svoje prve korake. Posebno područje interesa tvrtke je krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici (neki ga nazivaju i spinom) i novi društveni mediji

Prema rang listi HUKA-e Manjgura je među top 10 hrvatskih PR agencija po PR prihodima, dok je njezin specijaliziran blog http://manjgura.hr uvršten među najboljih 10 hrvatskih blogova u tradicionalnom izboru VIDI TOP 100.

Tags: , ,
Pretraži blog po ključnim riječima
2 3 a b c č d đ e f g h i j k l m n o p q r s š t u v w x y z ž