Oglas za posao – tajnica u Manjguri – iskoristite ovu priliku i dobit ćete posao iz snova:-)

Možete postati srce najbolje PR ekipe u cijeloj regiji i šire - tajnica Manjgurina tima. Osvojite naša srca i povjerenje bogatim iskustvom u području administrativnih poslova. Ako želite izazov, pokušajte - ali morat ćete biti najbolji od najboljih :-) A takva će tada biti i nagrada - najbolji tajnički posao na svijetu :-) 

writing-1170146_1280

Manjgura d.o.o. je agencija za odnose s javnošću koja pokriva sve vrste komunikacijskih usluga, od strateškog planiranja do brušenja najsitnijih detalja, koji daju završni pečat visoko profesionalnoj i učinkovitoj komunikaciji. Poslujemo još od davne 1997. kada su odnosi s javnošću, kao struka, u Hrvatskoj tek započinjali svoje prve korake. Posebno područje interesa tvrtke je krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici (neki ga nazivaju i spinom) i novi mediji. Kažu da se tu zaista dobro snalazimo. Inače, manjgura znači curica po dubrovački. Nezgrapnog imena, ali neodoljiva. Jedini nam je nedostatak to što previše radimo, ali to je zato što jasno vidimo što želimo postići, te od sebe dajemo samo najbolje, kako bismo to i ostvarili. Drugim riječima, beskompromisno smo predani kvaliteti i profesionalizmu. I zato, ako ste osoba koja želi svojim predanim i odgovornim radom pridonositi uspjehu našeg tima, javite nam se, jer tražimo:

Administrativnu tajnicu (ž/m)

Opis radnog mjesta:

• operativna administracija poduzeća

• priprema papira za računovodstvo (URA/IRA)

• logistička potpora za sve aktivnosti poduzeća (naručivanje i priprema materijala za razne projekte, briga o tehničkoj opremi i sl.)

• pisana i usmena korespondencija s dobavljačima i korisnicima

• vođenje raznih evidencija i izrada izvještaja

• administriranje CRM baze

• kontaktiranje poslovnih partnera i prijem stranaka

• organizacija putovanja i sastanaka

• pomoć pri organizaciji različitih događanja

• svi drugi tehničko-administrativni poslovi po potrebi

OD VAS OČEKUJEMO:

Potrebne kompetencije:

• visoka razina pisane i usmene poslovne korespondencije na hrvatskom i engleskom jeziku

• savjesnost i preciznost u izvršavanju zadataka

• visoka sposobnost organizacije vlastitog vremena sukladno prioritetima

• proaktivan i odgovoran pristup vlastitim područjima odgovornosti

• ugodnost i profesionalan pristup prema kolegama, korisnicima i dobavljačima

• učinkovitost i samostalnost u rješavanju problema

• napredno znanje rada na računalu (MS Office paket, Internet, e-mail)

• spremnost na fleksibilno (produženo) radno vrijeme

• sposobnost učinkovite kontrole stresa, odnosno kvalitetnog rada i u visokozahtjevnim situacijama (pritisak rokova, brza reakcija na istovremeni priljev velike količine hitnih zadataka, dorađivanje zadataka dok se ne postigne tražena kvaliteta i sl.)

Stručna sprema:

• minimalno SSS

Potrebno radno iskustvo:

• minimalno 1 godina u administrativnim poslovima (prednost višegodišnjem iskustvu)

Vozačka dozvola:

• B kategorija, posjedovanje vlastitog automobila je prednost

NUDIMO VAM:

Vrsta posla:

• stalni radni odnos

Posebne pogodnosti:

• rad u priznatom stručnom timu koji ostvaruje vrhunske rezultate

• rad u tvrtki koja cijeni djelatnike koji kvalitetno rade te aktivno i predano pridonose uspjehu tima

Početak rada:

• rujan 2013.

Mjesto rada:

• Zagreb

Svoju molbu i životopis pošaljite s punim povjerenjem na e-mail: posao(at)manjgura.hr, najkasnije do ponedjeljka , 22. srpnja 2013.

 

Tags: , , ,
Pretraži blog po ključnim riječima
2 3 a b c č d đ e f g h i j k l m n o p q r s š t u v w x y z ž