Pet vrsta korisnika društvenih mreža

Znate da vaš posao treba fan stranicu na Facebooku i želite da vam što više ljudi pritisne “Sviđa mi se” (hrvatska inačica izvornog “Like”). Međutim, nekim fanovima treba se veseliti ipak malo više, nego drugima.

Web portal prdaily.com donosi popis pet vrsta pratitelja na društvenim mrežama kojima bi trebali težiti. Od brzih prihvatitelja pa sve do vječnih hejtera, svi vam redom svojim klikom na “sviđa mi se” na stranici vašeg brenda dodatno pomažu.

1. Early adopter (Brzi prihvatitelj)

Zašto vam ovakav pratitelj treba? Brzi prihvatitelji upoznati su sa svim novim informacija, jednostavno su kao spužva za novosti. Lako ih je prepoznati po zavidnoj razini znanja o razvoju svih društvenih mreža te komentiranju svih novosti.

2. Social sharer (Društveni dijeljitelj)

Nakon što se upoznao sa svime putem lančanih mailova, sada najviše komunicira dijeljenjem raznih linkova, retweetova , Facebook vijesti te Pinterest pločom. Prepoznat ćete ovakve pratitelje po strastvenom tegiranju, a vrlo je vjerojatno da na sve društvene mreže stavlja iste linkove i vijesti. Social sharer je vrlo zahvalan kao pratitelj jer vaše postove širi i na druge društvene mreže.

3. Born followers (Rođeni pratitelj)

Rođeni će vas pratitelj pratiti zbog jednostavnog razloga: zato što to drugi rade. Prepoznat ćete ih po tome što su više tip tihog pratitelja, ne komentiraju niti se upleću. Međutim, ukoliko se privuku na vaš brend mogu se razviti u Popularca.

4. Popularac (Popular powerhouse)

Osoba koja jednim postom uzburka svačije strasti te “zaradi” 200 komentara, 135 retweetova i par desetaka korisnika prenese njihov post. Lako ih je prepoznati po njihovim pratiteljima. Nakon što im se svidi vaš brend, odjednom ćete biti suočeni s navalom na vašu stranicu. Mislimo da ne treba dodatno pojašnjavati zašto vam ovakav pratitelj treba.

5. Hejter iz podruma (Basement-dwelling haters)

Za njih ste “dosadni” i potpuno “bezveze”, međutim na njihov dolazak na vašu fan stranicu trebate gledati kao na pozitivnu stvar. Većina nezadovoljnih klijenata želi odgovor te ih na taj način možete razuvjeriti, a plus je kada i ostali vide da cijenite svakog klijenta i da imate vremena poslušati svaku kritiku. U ovakvim situacijama apsolutno je zabranjeno brisati komentar.

 

20130114_5-social-followers

Tags: , ,
Pretraži blog po ključnim riječima
2 3 a b c č d đ e f g h i j k l m n o p q r s š t u v w x y z ž