Što je najbitnije za dobar ‘brand storytelling’?

Biti "dobar" u 'brand storytellingu' je zadovoljavajuće, ali biti najbolji je mnogo bolje. I kako biste bili najbolji, potrebno je učiti od najboljih.

16703717985_21f9c0cc6f_b

Ako provedete neko vrijeme s veteranima PR-a i pitate ih što im predstavlja najveći izazov – kako njima tako i mladim članovima tima – vjerojatno će vam reći da je to izgradnja analitičkih vještina lijeve moždane hemisfere na način da se prirodno slaže i nadopunjava s kreativnim sklonostima desne moždane hemisfere. Jednostavno rečeno, oni znaju da su dobri u ‘brand storytellingu’, ali jednako tako moraju biti dobri u metrici i analizi podataka koja je ključna za poslovnu vrijednost njihova rada. Ipak, važno je da se oslanjaju na kreativne sklonosti desne moždane hemisfere.

Imajući to na umu, PR News i Nasdaq Media Intelligence pokrenuli su anketu ranije ovog mjeseca ispitavši PR News zajednicu, koja je prema Fortune 2015 Most Admired Brands najbolja u pričanju humaniziranih priča koje potiču pozitivnu svijest. Od gotovo 800 ispitanika, petina njih je rekla da Apple zauzima prvo mjesto kada je riječ o strateškom ‘storytellingu’. Coca-Cola je zauzela drugo mjesto sa 17% glasova, pri čemu treba naglasiti da obje tvrtke, gledano unatrag, imaju naglašeni dizajn kao dio ‘storytellinga’. Tko zna, možda je Steve Jobsa inspirirao kultni izgled i osjećaj koji ostavlja klasična Coca Cola boca.

Također smo upitalu PR News zajednicu da nam kaže što je ima veći utjecaj, priče o klijentima ili zaposlenicima, te koji kanali su najpogodniji za ‘brand storytelling’. Rezultati su vidljivi na grafu ispod.

Izvor: www.prnewsonline.com

Izvor: http://www.prnewsonline.com/

PR News i Nasdaq Media Intelligence su također proveli anketu na 370 komunikacijskih stručnjaka, koje su zatražili da ocijene trenutno stanje u mjerenju učinaka u PR-u, kako bi dobili jasniju sliku o njihovom razumijevanju analitičkih alata i razumijevanju njihove potrebe. Od ispitanika se u ključnom pitanju tražilo da ocjene svoju stručnost u odabiru pravih komunikacijskih podataka za analizu te njihovu sposobnost za primjenu istih sa svrhom poboljšanja komunikacijskih strategija.

Rezultati nisu bili ohrabrujući: 55 posto PR profesionalaca ocijenilo je svoju stručnost u odabiru i analizi pravih podataka kao osrednju ili lošu, dok je 45 posto njih ocijenilo svoju stručnost dobru ili odličnu.

Može biti da se neki od tih 55 posto, koji nisu sebe ocijenili pretjerano stručnima u analizi podataka, ustvari služe Google Analyticsom i drugim plaćenim alatima, ali na to gledaju kao na svojevrsno „nužno zlo“ koje je danas postalo opis posla svakog PR stručnjaka i koje daje svojevrsnu dodatnu vrijednost njihovom poslovanju.

Izvor: Which Big Brands Are the Best Strategic Storytellers?55% of PR Pros Rate Their Data Analysis Expertise as Fair or Poor

Tags: , ,
Kategorije
Vezani članci
Pretraži blog po ključnim riječima
2 3 a b c č d đ e f g h i j k l m n o p q r s š t u v w x y z ž