Svijet prema Redditu

reddit2Ako možda i niste upoznati sa stranicom Reddit.com sigurno ste upoznati sa mnogim sadržajima s ove stranice koja se naziva “The front page of the Internet” ili “Naslovnica interneta”. Zašto je tomu tako  na jednostavan način pojasnio je Parry Headrick na blogu PR Whiteboard. Naime, brojni internetski portali upravo na Redditu pronalaze zanimljive sadržaje o čijoj popularnosti na stranici odlučuje isključivo ogromna i vjerna publika.

Naslovnica Reddita objedinjuje raznolike sadržaje sa zanimljivih subreddita koji su predstavljeni čitatelju kao mješavina vijesti, slika i rasprava. Korisnici mogu sami kreirati koji subredditi ili teme su im najzanimljiviji kako bi njihovo zadovoljstvo bilo što veće. Budući da je većina sadržaja na ovoj stranici kreirana upravo od strane korisnika koji glasajući sa “up” i “down” određuju poziciju nekog sadržaja na stranici i u konačnosti i njegovu popularnost te na jednostavan način pokazuju koje teme i koji sadržaji najviše privlače pažnju publike. Reddit ujedno proizvodi i odlučuje o popularnosti sadržaja što olakšava posao novinarima i blogerima koji traže zanimljive vijesti jer je računica vrlo jednostavna – ako određena objava ima dovoljno glasova za “up” publika je rekla svoje.

Što ovakva jedna stranica znači za PR? Nekada su novinari dodatne teme dobivali od provaca, dok su im sada dostupni sadržaji zahvaljujući stranicama kao što su Reddit, Tumblr i Storify koji su već odobreni od strane čitatelja. Stoga, kako bi provac prodao neku priču mora voditi računa o dodanoj vrijednosti sadržaja koji nudi kako bi se nadmetao u moru kvalitetnih sadržaja proizvedenih prvotno od strane korisnika koji pristižu iz dana u dan, iz minute u minutu, iz sekunde u sekundu.

Reddit je odličan primjer kako kvalitetan sadržaj ima moć “zapaliti” publiku i doprijeti do nje, a on je učino upravo to. Mediji diljem svijeta preplavljeni su sadržajima koji su potekli upravo sa ove stranice. Reddit je privukao pažnju publike i medija, a kao kompanija koja se ipak još uvijek bori kako bi ostvarila profit, već se nametnula kao pokretačka sila iza mnogih sadržaja objavljenih u medijima iz cijeloga svijeta.

Tags: , ,
Pretraži blog po ključnim riječima
2 3 a b c č d đ e f g h i j k l m n o p q r s š t u v w x y z ž