Zašto je dobro raditi u PR agenciji

Kada o svojoj budućnosti u ovoj struci razmišljaju studenti ili oni koji tek odlučuju o svojoj budućoj profesiji, obično se vide kao PR managere u velikim tvrtkama, dok se o agencijama razmišlja i šuška kao o svojevrsnim „gateway“ poslovima, prolaznim stanicama na putu do nečega „većeg“. No je li to tako? Kako to da u agencijama koje, istina, bilježe veliku fluktuaciju kadrova, neki ipak godinama (zadovoljno) rade, ne pomišljajući na bijeg ili na „veliki transfer“ u korporaciju? Istina, tempo je katkad junački, a umjesto suverenog plivanja prilikama u jednom sektoru, ovdje morate znati ponešto (zapravo što više) o – svemu. Dušu dalo za prirodno radoznale i profesionalno tašte. 😀

Pokušali smo ukratko nabrojati neke od ključnih prednosti rada u PR agenciji:

  1. Raditi za više tvrtki znači upoznavati strukturu i način poslovanja različitih organizacija, manjih, većih, s ovakvim ili onakvim ustrojem – to je vrijedno znanje koje uvelike olakšava rad, daje širinu razmišljanja i pomaže u razumijevanju  bilo kojeg novog klijenta. Kao i u snalaženju u bilo kakvom radnom okruženju.
  2. Kao čovjek iz agencije, makar i najmlađi operativac, surađujete uglavnom s menadžmentom tvrtki za koje radite, što omogućuje pristup korisnim informacijama: načinu razmišljanja i donošenju odluka.
  3. Sva vaša iskustva, životna i profesionalna, neovisno o tome jeste li preko student servisa pakirali žarulje, čuvali djecu ili dijelili letke, mogu se utkati u suradnju s barem jednim od klijenata za koje radite. Svako znanje, svaka informacija i svako iskustvo kad-tad će vam biti od koristi upravo zbog širine djelokruga PR agencije.
  4. Radeći s različitim klijentima iz različitih sektora, lakše ćete doći do ideja. Osmislite projekt za jednog klijenta, a već možete predvidjeti i kako biste u njega uključili još neke klijente, kroz onaj tako traženi i omiljeni win-win model.
  5. Organizacija posla u agencijama je obično takva da praktički od samog početka o svakom projektu morate razmišljati cjelovito. Od budžetiranja i zakonskih okvira do realizacije na terenu, odnosno na stranicama najčitanijih izdanja. U agenciji nema izoliranih zadataka, svaki je dio nekog šireg projekta, plana, strategije. Za takvo iskustvo u nekoj “običnoj” tvrtki vjerojatno bi vam trebalo daleko više vremena i daleko više uspona na kadrovskoj ljestvici.

No dobro, bilo bi nepravdeno pričati o prednostima ovog posla, a ne spomenuti i obilje – adrenalina.

Tags: , ,
Pretraži blog po ključnim riječima
2 3 a b c č d đ e f g h i j k l m n o p q r s š t u v w x y z ž