Drum after Drum: naučite kako osvojiti nagradu na međunarodnom marketinškom festivalu

U subotu 23. studenoga u Studiju smijeha u Zagrebu od 15,00 do 17,00 sati održat će se Drum after Drum – događaj na kojem će svi zainteresirani iz prve ruke saznati što nagrađene marketinške kampanje čini najboljima. Na Drum after Drumu bit će prikazane nagrađene reklamne kampanje jednog od najpriznatijih europskih marketinških festivala Golden Drum,  koji se održao od 9. do 11. listopada u Portorožu, a organizatori i članovi stručnog žirija ovogodišnjeg Golden Druma posjetitelje će upoznati s kriterijima dodjela nagrada na međunarodnom marketinškom festivalu.

Na primjerima kampanja s festivala zainteresirani  će saznati kako se prijaviti, koji su elementi presudni u odluci o dodjeli nagrade te kakvom kampanjom pobijediti u žestokoj međunarodnoj konkurenciji, koja je u slučaju ovogodišnjeg Golden Druma uključivala čak 1395 prijava iz ukupno 26 država. Posjetitelji će imati priliku komentirati nagrađene radove, sudjelovati u diskusiji sa svjetskim stručnjacima iz područja oglašavanja te upoznati i pozadinske procese organizacije marketinškog festivala. Poseban gost Drum after Drum je Dušan Drakalski, regionalni kreativni direktor tvrtke New Moment New Ideas, dobitnika nagrade Titanium Lion na festivalu Cannes Lions.

Program će započeti uvodnim izlaganjem o organizaciji, viziji i međunarodnom značaju samog Golden Drum festivala, o čemu će govoriti izvršna direktorica festivala Barbara Krajnc. Direktorica natjecateljskog dijela festivala Lučka Peljhan upoznat će prisutne sa sustavom dodjele nagrada: od ideje, poziva za prijave do žiriranja, dok će članovi ovogodišnjeg žirija Davor Runje i Dušan Drakalski posjetiteljima približiti sustav ocjenjivanja pristiglih prijava te iznijeti dojmove o kampanjama s kojima su se susreli. Direktor agencije Drap Davor Runje govorit će o nagradama u Multi channel kategorijama, dok će o Single channel kategorijama govoriti Dušan Drakalski, regionalni kreativni direktor tvrtke New Moment – New Ideas Company Skopje. Tvrtka New Moment New Ideassvojom kampanjom 10 metara udaljeni (Zajednička molitva) očarala je i žiri najpoznatijeg festivala kreativne industrije na svijetu Cannes Lions, koji joj je dodijelio i najprestižniju nagradu natjecanja: Titanium Lion.

Uslijedit će projekcija nagrađenih filmova, a potom i diskusija na kojoj će svi zainteresirani moći dobiti odgovore o pitanjima koja ih zanimaju. Ulaz na predavanje je besplatan, a zbog ograničenog broja posjetitelja svoje mjesto osigurajte čim prije putem sustava Entrio na sljedećem linku: https://www.entrio.hr/event/drum-after-drum-1041.

Tags: , , , , , ,
Kategorije
Pretraži blog po ključnim riječima
2 3 a b c č d đ e f g h i j k l m n o p q r s š t u v w x y z ž