Ledeni medvjedi: ko´ jedan borit će se svi i brand prodati!
Prošle godine Zagrepčani su pohrlili na tribine Ledene dvorane Doma sportova, kako bi mogli uživati u igri nove sportske senzacije, hokejaškog kluba Medveščak. Ove godine prodali su svih 1700 godišnjih ulaznica koje su stavili u prodaju, a gledalište iz utakmice u utakmicu nastavlja biti prepuno. Novost od ove godine je nezapamćen interes sponzora za brandom Medveščaka. U drugoj kriznoj godini, bez naznaka u oporavak gospodarstva, poduzeća su naveliko smanjila ulaganja u oglašavanje, a pogotovo sponzorstva. Najveći dokaz nedostatka sponzora je Cibona, vjerojatno najveći hrvatski sportski brand, koji grca u dugovima, štoviše uopće nije siguran opstanak kluba. Za razliku od Cibone, Medveščak je postao najtraženiji brend na tržištu! Hokejaši jedu paštete, voze automobile, toče pive i sve ostalo što njihovi sponzori misle da će im pomoći u povećanju prodaje. A pomaže im u povećanju prodaje! Tako su ovaj tjedan objavljeni rezultati poslovanja Carlsberga Croatia. Koprivnička pivovara uspjela je u osam mjeseci ove godine povećati svoj tržišni udjel u Hrvatskoj sa 15,3 posto na 16,6 posto, a sami kažu da je do toga došlo zbog vezanja s Medveščakom. Nakon dojmljivog spota Vindije „Povratak,“ Medvjedi su akteri sve većeg broja oglasa.
Kobrending nije baš bio česta pojava do booma Medveščaka, pa se niste ni mogli s njime često susretati na ovim područjima, stoga pobliže objašnjenje pojma glasi: kobrendiranje je popularna strategija suvremenih međunarodnih poduzeća. Ona označava aktivnosti kombiniranja dva ili više izgrađenih brendova u zajednički proizvod, ili njihovu svojevrsnu zajedničku ponudu na međunarodnom tržištu. Tvrtke se često odlučuju za kobrendiranje u kriznim vremenima, koje i sada vlada, kako bi sinergijskim učinkom svojih kompetencija dobili puno prednosti u napetoj tržišnoj utakmici te osim dugoročnih rezultata poput podizanja svijesti o brendu te percepcije svoje vrijednosti u svijesti potrošača, dobili i ekspresne rezultate: snagu distribucije, veliku zastupljenost u medijima i poticanje novih izvora prihoda uz, najvažnije, podjelu troškova.
Oznake: Vindija, branding, Medveščak
Pročitajte i…