Mala lekcija iz internog komuniciranja
Činjenica da se danas sve više pažnje posvećuje internoj komunikaciji nimalo ne iznenađuje kad se uzme u obzir njezina važnost u poslovanju svake tvrtke. Ona je preduvjet efektivnom i dobrom timskom radu, ako je negativna, može biti i njegova najveća prepreka. Poslovni dnevnik objavio je zanimljiv članak “Kako preživjeti dan u uredu i pritom ne uvrijediti kolege” i podsjetio nas na važnost dobre interne komunikacije i njezinih sudionika. Svi vi koji ste u poslovnom odnosu zasigurno ćete prepoznati neke od situacija koje je autor opisao.
U radu s ljudima mnogi zaposlenici brzo otkriju kako je suživot s kolegama jedan od izazovnijih dijelova poslovne svakodnevice. Istodobno, vaš pozitivan ili negativan stav (ili radnje) utječu na ponašanje ostalih. Različitosti u temperamentu, ciljevima, brzini i sposobnosti obavljanja posla među kolegama mogu stvoriti razlike koje su idealna podloga za konfliktne situacije, a konflikti utječu na uspjeh tvrtke.
Kako bi se konfliktne situacije izbjegle savjetuje nam se, između ostalog, da manje pričamo i više slušamo, filtriramo informacije i poštujemo različitosti. Kojim god poslom se bavili primorani ste na kontakt s kolegama, a usvojite li bar jedan od savjeta spomenutih u članku uvelike ćete si olakšati rad u svom poslovnom okruženju. Posao će nedvojbeno biti obavljen kvalitetnije i bolje, a šef sretan.
Onima koji nisu upoznati s pojmom interne komunikacije preporučujemo članak objavljen još 2006. godine u Privrednom vjesniku, “Nekvalitetna komunikacija u organizaciji“, a iz kojeg brzo i bezbolno možete naučiti par osnovnih stvari o internoj komunikaciji.
Oznake: Odnosi s javnošću, interna komunikacijaPročitajte i…