Mala lekcija iz internog komuniciranja

Činjenica da se danas sve više pažnje posvećuje internoj komunikaciji nimalo ne iznenađuje kad se uzme u obzir njezina važnost u poslovanju svake tvrtke. Ona je preduvjet efektivnom i dobrom timskom radu, ako je negativna, može biti i njegova najveća prepreka. Poslovni dnevnik objavio je zanimljiv članak “Kako preživjeti dan u uredu i pritom ne uvrijediti kolege” i podsjetio nas na važnost dobre interne komunikacije i njezinih sudionika. Svi vi koji ste u poslovnom odnosu zasigurno ćete prepoznati neke od situacija koje je autor opisao.

U radu s ljudima mnogi zaposle­nici brzo otkriju kako je suži­vot s kolegama jedan od izazovnijih dijelova poslovne svakodnevice. Istodobno, vaš pozitivan ili nega­tivan stav (ili radnje) utječu na pona­šanje ostalih. Različitosti u tempera­mentu, ciljevima, brzini i sposobnosti obavljanja posla među kolegama mo­gu stvoriti razlike koje su idealna pod­loga za konfliktne situacije, a konflikti utječu na uspjeh tvrtke.

Kako bi se konfliktne situacije izbjegle savjetuje nam se, između ostalog, da manje pričamo i više slušamo, filtriramo informacije i poštujemo različitosti. Kojim god poslom se bavili primorani ste na kontakt s kolegama, a usvojite li bar jedan od savjeta spomenutih u članku uvelike ćete si olakšati rad u svom poslovnom okruženju. Posao će nedvojbeno biti obavljen kvalitetnije i bolje, a šef sretan.

Onima koji nisu upoznati s pojmom interne komunikacije preporučujemo članak objavljen još 2006. godine u Privrednom vjesniku, “Nekvalitetna komunikacija u organizaciji“,  a iz kojeg brzo i bezbolno možete naučiti par osnovnih stvari o internoj komunikaciji.

Oznake: ,

Pročitajte i…

Kategorije
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3