Od Millennialsa do Baby Boomera – kako se ponašamo na društvenim mrežama?

social media

U svijetu koji postaje sve digitalniji iz dana u dan nemoguće je poreći važnost koju društvene mreže u njemu imaju. Unatoč tomu, mnogi se PR i marketinški stručnjaci bore sa stvaranjem i objavljivanjem sadržaja online – i što će izazvati najviše interakcije među svim generacijama.

Nova anketa koju je proveo Sprout Special mogla bi pomoći u razrješavanju te dileme. Nedavno su ispitali tisuću korisnika u tri generacije: Millennialse (u dobi između 18. i 34. godine), Generaciju X (34-54 godina) i Baby Boomere (od 55. godine nadalje).

„Rezultati su pokazali nekoliko zajedničkih točaka i osvijetlili razlike u ponašanju, percepciji i očekivanjima svake generacije“, navode iz Sprout Sociala.

U nastavku je nekoliko stvari koje bi brend menadžeri trebali znati:

1.Facebook je kralj.

Bez obzira na dob, Facebook je i dalje broj jedan kada se radi o preferiranoj društvenoj mreži. Iako su neki iz skupine Millennialsa naveli Instagram (22.2 posto) ili Snapchat (15.8 posto) kao njihov prvi izbor, Facebook je i dalje pokupio ostatak od 33 posto glasova.

Foto: Sprout Social

Foto: Sprout Social

U skupini mlađih Millennialsa (između 18. i 24. godine), vidljive su neke promjene: njih 25 posto preferira Instagram, 24.4 posto navodi Facebook kao prvi izbor, a 23.3 posto bira Snapchat. Njihovi odgovori pokazuju da, iako mlađa populacija više naginje mobilnim društvenim platformama, i dalje na redovnoj bazi koriste Facebook.

Odabir Facebooka kao prvog izbora postaje vidljiviji kako se pomiče dobna granica – i Generacija X i Baby Boomeri ističu YouTube kao drugi izbor, no 54 posto Generacije X ističe Facebook kao preferiranu društvenu mrežu. Postotak postaje i viši kada pogledamo Baby Boomere.

Što to znači za PR i marketinške stručnjake? Ne ignorirajte moć Facebooka.

Iako je postizanje organskog dosega postala prava borba, aktivna prisutnost na Facebooku može vam dati brojne prilike za interakciju s korisnicima i povećati prodaju. Međutim, Facebook vam ne smije biti jedini fokus.

Facebook generacija je zapravo svaka generacija. No, kada se radi o strategiji društvenih mreža vašeg brenda, samo jedna društvena mreža ne bi smjela preuzeti sve aktivnosti, navodi se u izvještaju Sprout Sociala. Uz to, ako nam nešto govore navike mlađih generacija, jest to da su oni spremni podjednako podijeliti svoje vrijeme između većeg broja društvenih zajednica.

Kreirajte specifični sadržaj za svoju publiku i platformu na kojoj joj se obraćate – i nemojte zaboraviti koristiti vizuale!

2. Više od polovice konzumenata spremno je povezati se s vašim brendom online.

Izvještaj je otkrio kako čak 58.9 posto konzumenata iz skupine Millennialsa, uz 50.4 posto Generacije X i 55 posto Baby Boomera, često prate brendove na društvenim mrežama prije nego što kupe proizvod. Ovo je izvrstan pokazatelj toga da trebate biti prisutni na društvenim mrežama, no pritom budite oprezni – svaka generacija zahtijeva drugačije iskustvo.

Foto: Sprout Social

Foto: Sprout Social

Dok 60 posto Baby Boomera slijedi brend zbog promocija i dobrih ponuda, 53 posto njih traži informacije. Više od polovice (58 posto) Generacije X također traži ponude, no 41 posto njih će vas slijediti i zbog nagradnih natječaja. S druge strane, Millennialsi traže informacije (41 posto) i zabavu (38 posto).

Razlike među generacijama nastavljaju se i u području toga koliko se često upuštaju u interakciju s brendovima i što im je privlačno, a što ne. Primjerice, Millennialsi će vjerojatnije komunicirati s brend menadžerima putem društvenih mreža nego preko telefona ili e-maila, dok je kod Generacije X 160 posto vjerojatnije da će prestati slijediti brend koji je u suprotnosti s njihovim osobnim uvjerenjima.

Ključ uspjeha kod društvenih mreža krije se u slušanju i razumijevanju publike – upravo su oni ti koji diktiraju kakav ćete sadržaj stvarati, zajedno s tim gdje ćete ga i koliko često dijeliti.

3. Praćenje nije sve – ali puno znači.

PR i marketinški stručnjaci mogu se zapetljati u lajkovima, pogledima, dijeljenjima i retweetovima, umjesto da mjere istinski učinak kojeg njihove kampanje prouzrokuju.

4_brands_social_media_purchase

Detaljno mjerenje analitičkih pokazatelja kod društvenih medija vrlo je bitno i može se na kraju pretvoriti i u konkretne financijske rezultate. Čak 62 posto ispitanika je navelo da je veća vjerojatnost da će kupiti od brenda kojeg prate na društvenim mrežama. Vjerojatnost kupnje raste za 14 posto nakon što su imali pozitivnu interakciju s brendom online.

Kakva su vaša iskustva s društvenim mrežama?

Oznake: , ,
Pročitajte i…
Kategorije
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3