Keš za zlato II – svijetlo na kraju tunela?
Saga o američkoj tvrtki Cash4Gold koja se našla u nemilosti Internet zajednice se nastavlja. Već smo pisali o njihovom neslavnom pokušaju podmićivanja blogera čiji se negativan članak probio na drugo mjesto u Googleovoj tražilici po utipkavanju branda tvrtke. Otkupitelji zlatnine su se pokušali ograditi od mita, tvrdeći da je ponuditelj keša za uklanjanje spornog bloga „djelovao samostalno.” Ni prvi ni zadnji put da se na oltaru javnosti žrtvuju sitne ribe kako bi se poštedjele glavešine.
Site Consumerist, zbog čije je velike posjećenosti negativni članak s početka priče i dospio tako visoko u Googleovoj tražilici, odlučio je dodatno zapapriti Cash4Goldu te su objavili „10 ispovijesti” njihovog bivšeg zaposlenika koji je prije nekoliko mjeseci iznio čitavu listu perfidnih metoda kojima se tvrtka navodno služi kako bi što učinkovitije opelješila svoje klijente.
Nakon toga su izblamirani zlatari uspjeli zabiti još jedan auto-gol prijeteći tužbom za klevetu pojedincima koji su se drznuli proširiti priču. Tako je Allena Hakleroada, nakon što je na svome siteu Fivemilliondots.com prenio gornji post Consumerista, u ime Cash4Golda kontaktirala njihova PR agencija zahtijevajući da po hitnom postupku ukloni tekst (pitam se zašto to nisu napravili odvjetnici, već PR agencija, mi na to ne bi pristali:-))
Očito se čelnici ove floridske tvrtke nikako ne mogu suspregnuti od čačkanja mečke.
Ipak, nešto više krizno-komunikacijskog takta ukazuju njihovi posljednji potezi. Na svome blogu objavili su kompromitirajuću listu optužbi svoga bivšeg zaposlenika nastojeći argumentirano pobiti svaku pojedinu stavku iste. Konačno suvisli odabir „oružja” dostojnog Internet bitke.
Više dnevnika na slične teme potražite u kategoriji krizno komuniciranje i pod novi mediji ili pak odaberite neku od ključnih riječi pored dnevnika.
Oznake: Društveni mediji, upravljanje on line reputacijom, Krizno komuniciranje, Consumerist