(Ne)upravljanje krizom na visokoškolski način

Društvene mreže čine se kao očigledan izbor kad god se ukaže potreba za masovnom komunikacijom u kriznim vremenima, a posebno kada je u pitanju mlađa populacija. Premda se ovaj zaključak nameće sam od sebe, izgleda da iznenađujuće velik broj američkih i kanadskih sveučilišta ne koristi društvene mreže onda kada je to najvažnije.

Statistika navedena u infografici koju vam donosimo pokazuju da je 66% fakulteta na sjevernoameričkom kontinetnu izvijestilo o pojavi loših komentara na njihov račun na društvenim mrežama koji su kasnije naštetili njihovom ugledu. Iako svjesne ovakvog trenda, samo 23% od ovih visokoškolskih ustanova „prijavilo“ je korištenje društvenih mreža u svrhu kriznog komuniciranja.

Upravljanje krizom putem društvenih mreža postaje sve bitniji faktor za organizacije koje imaju potrebu za kontrolom i praćenje kriznih situacija. S obzirom na tendenciju vijesti (posebno onih loših) da se šire društvenim mrežama poput virusa potrebno je imati pristup svim kanalima i imati spremne planove reakcije kako bi prava informacija izašla u pravo vrijeme u javnost. Infografika u nastavku prikazuje zanimljive podatke o društvenim mrežama  i upravljanju krizom te nudi rješenje u pet koraka koje već danas možete početi korisiti. Interesantno bi bilo vidjeti kakav je stav hrvatskih sveučilišta po ovom pitanju, ali prema našim saznajima ovakvo istraživanje nije još napravljeno u našoj zemlji.

Oznake: , , ,
Pročitajte i…
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3