24sata.hr najposjećenija hrvatska web stranica u listopadu
Nakon velikog međunarodnog priznanja community managerima 24sata.hr, koji su nedavno osvojili prestižnu nagradu XMA Cross Media Award u žestokoj konkurenciji s vodećim svjetskim medijima, potvrda o dobrom radu došla je i od najvažnijeg žirija – samih čitatelja. Naime, prema istraživanju gemiusAudience, 24sata zauzeo je vodeću poziciju po posjećenosti hrvatskih web stranica u listopadu, ostavivši s ukupno zabilježenih 926,565 posjetitelja iza sebe index.hr, net.hr i tportal.hr.
Ovaj je rezultat potvrda višegodišnjeg rada i truda cijele redakcije. Svakodnevno našim čitateljima nudimo najviše informacija i zanimljivog sadržaja na hrvatskom webu. Čitatelji su to prepoznali i nagradili nas svojom vjernošću – na čemu im od srca zahvaljujemo, izjavio je Hrvoje Dorešić, izvršni urednik 24sata.hr.
Istraživanje gemiusAudience, u kojem sudjeluje preko 150 web stranica, postalo je standard u internetskom istraživanju. Prihvatile su ga sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi www.audience.com.hr.
Na tronu medijskih kuća u digitalnom tržištu nalazi se Styria grupa, a dodatno ju učvršćuju i ostali portali (poslovni.hr, vecernji.hr, njuskalo.hr, pametnakuna.hr, zdravakrava.hr, budi.in, gastro.hr, bika.net) koji su također ostvarili porast posjećenosti te zajedno dosežu do čak 66,20% što je gotovo 1,5 milijuna internet korisnika.
Ponosna sam na svoj tim i ljude koji svakodnevno stvaraju 24sata.hr, poslovni.hr, vecernji.hr i naše specijalizirane portale. Značajno ulaganje u digitalne platforme dio je Styrijine strategije, a ovakvi odlični rezultati dokaz su da idemo u ispravnom smjeru. Želja nam je, zajedno s ostalim medijskim igračima, konstantno razvijati hrvatsko digitalno tržište kako bi ono išlo ukorak sa svjetskim trendovima, ističe Sanda Lončar, članica Uprave za digitalno poslovanje 24sata i Večernjeg lista.
Oznake: on line mediji, Internet u Hrvatskoj, Gemius, 24sata.hr