Ako ne ide priopćenje, baci krafne?
Nogomet je odavno prestao biti samo igra, svi to znamo. Igrači i vlasnici klubova vole isticati kako se nogomet igra u prvom redu zbog navijača, ali to i je rijetko istina. I dok klubovi uglavnom imaju svoje glasnogovornike koje mediji rado slušaju, navijači su po tom pitanju prepušteni svojoj vlastitim organizacijskim sposobnostima, intuiciji i maštovitosti. Uglavnom, rijetko dobivaju priliku iskazati svoje gledanje na situaciju u kojoj se njihov klub nalazi.
Tako se primjerice splitska Torcida, zasićena ignoriranjem svojih objava za medije i jalovih pokušaja privlačenja pažnje, nedavno odlučila za vrlo originalan način iskazivanja mišljenja o posljednjim kadrovskim promjenama u Hajduku. Na prvenstvenoj utakmici u Splitu protiv zaprešićkog Intera, u kojoj su jedva izvukli bod, teren i atletsku stazu zasuli su pekarskim proizvodima poput krafni i peciva, te na taj način pokazali nezadovoljstvo imenovanjem Joška Svaguše novim čelnikom splitskog kluba.
Tek je ovaj potez i ovakva „objava za medije“ dala pravu šansu navijačima da se u javnosti provede otvorena rasprava o stanju u splitskom prvoligašu. Lokalne novine vijest su objavile na naslovnici, a ostali mediji ovom činu navijača posvetili su mnogo više prostora nego prvom, onom pravom priopćenju za javnost. Dokaz tome je i prekjučerašnje gostovanje poznatog splitskog novinara Ede Pezzija na HRT- u, gdje se po prvi puta nakon dugo vremena izjasnio o razlozima zašto je ovakva loša situacija u Hajduku. Ono što nije uspjela objava za medije, nažalost, uspjela je krafna i orehnjača.
U svjetskim okvirima, vjerojatno najpoznatiji predmet ikad ubačen u teren za vrijeme odigravanja nogometne utakmica je pečena svinjska glava kojom su navijači Barcelone pokazali mržnju prema Luisu Figu, igraču koji je ih je „izdao“ prešavši u redove njihovog najvećeg rivala, madridskog Reala, kao i Upravi Barcelone koja je takav transfer odobrila. Takvim potezom je portugalski nogometaš preko noći od ljubimca navijača postao neprijatelj broj jedan u Kataloniji. Ni navijači Milana ne zaostaju u dosjetljivosti. Proteklih je desetljeća svašta letjelo s njihovih tribina pa tako i čak motor popularne Vespe još 2001. godine u susretu talijanske nogometne lige.
Oznake: Odnosi s medijima, Odnosi s javnošću, glasnogovornik