Čačićev poučak: Reci sve i reci odmah
«Dana 08.01. na autocesti za Budimpeštu zbog izrazito nepovoljnih uvjeta koji su taj dan vladali na cesti, kiše, skliskog kolnika i iznenadne guste magle uzrokovao sam prometnu nesreću. U nesreći su ozlijeđeni putnici automobila koji je vozio ispred mene bez svjetala za maglu. Nažalost, danas sam neslužbeno obaviješten da je jedan od putnika preminuo u bolnici. Vozio sam sporijom trakom bez ikakvog utjecaja alkohola”, stajalo je u pripćenju koje je u ponedjeljak Radimir Čačić, predsjednik HNS-a, sam uputio medijima.
Predsjednik HNS-a u ovoj je situaciji brzo reagirao te prvi odlučio istupiti u javnost pa je spomenutom objavom stao na kraj svim eventualnim špekulacijama. Ovim pametnim potezom, plasirao je svoju stranu priče, spriječivši u startu lavine «rekla-kazala», optužbi i nagađanja.
Naravno, u nekoliko vijesti koje su uslijedile na tu temu, novinari su spomenuli i Čačićevu vozačku karijeru tijekom koje je već imao tri «totalke», 1974., 1999. i 2003. godine. Manju prometnu nesreću je imao i 2002. godine kad je Volvom udario kombi na varaždinskom Trgu slobode i nastavio voziti kao da se ništa nije dogodilo. Kad ga je policija zaustavila pravdao se kako ništa nije osjetio. Posljednji prekršaj počinio je prošle godine kad se nepravopisno parkirao na Markovom trgu. Međutim, ti podaci djeluju samo kao usputni dodatak, dok je u središtu ono što je sam Čačić priopćio. Neki pak mediji te prijašnje prekršaje niti ne spominju. Dakle, Čačić je svakako znao što bi uslijedilo da nije stvar preuzeo u svoje ruke.
Prisjetimo se slučaja Milana Bandića i njegove prometne nesreće iz 2002. godine, nakon koje je morao odstupiti s gradonačelničke fotelje. Naime, Bandić je tada pijan prouzrokovao prometnu nesreću s čijeg je mjesta pokušao pobjeći. No to nije sve, na upit novinara čak je i lagao tvrdivši da nije pobjegao s mjesta nesreće. Kako se kasnije pokazalo, ta ga je laž skupo stajala iako se nije radilo o nekom većem prekršaju. Vjerojatno bi Bandić tada snosio manje posljedice da je postupio slično Čačiću.
Za kraj, Čačićev poučak bi glasio: brzina je na cesti opasna, dok je u odnosima s medijima i te kako poželjna.
Oznake: Krizno komuniciranje