Dan karijera u godini krize
U organizaciji vodećeg hrvatskog website-a za zapošljavanje MojPosao, jučer je u Boćarskom domu održan tradicionalni, osmi Dan Karijera., koji se već treću godinu za redom događa dva puta godišnje, u proljeće i na jesen.
Brojni izlagači prepoznali su ovaj jednodnevni sajam kao izvrsnu priliku da predstave svoje tvrtke te da, na ležerniji i brži način, odaberu veliki broj kvalitetnih kandidata.
Na dosad održanim Danima karijera sudjelovalo je preko 140 najznačajnijih domaćih i stranih tvrtki, a svaki od ovih događanja bilježio je prosječnu posjećenost od oko 6000 studenata.
Po slobodnoj procjeni, jučerašnji nije privukao toliki broj posjetitelja. Za razliku od prezadnjeg sajma, koji se održao početkom studenog 2008. godine, 8. Dan karijera djelovao je pomalo prazno, što je dokaz da je ekonomska kriza i na njega ostavila traga. I broj izlagača je bio manji nego inače. Dok se na 7. Danu karijera predstavilo 59 vodećih tvrtki, među kojima pamtim Karlovačku pivovaru, T-com, Nestle, HRT, PBZ, Dukat, MBU i L’OREAL, jučer ih je bilo svega 35. Studenti u potrazi za poslom mogli su tako ispuniti obrasce ili ostaviti životopise na štandu 24SATA, Peek&Cloppenburga, Kauflanda, VIP-a i dr.
Unatoč činjenici da se ovogodišnji sajam održavao samo u jednom paviljonu Boćarskog doma, a prijašnji u dva, uopće nije bilo gužve. S obzirom na ekonomsku situaciju, očekivala sam upravo suprotnu pojavu: da će svi «nahrliti» na sajam u nadi da će baš oni biti izabrani za neki posao, ali eto, ništa od toga. Možda su mladi u samom startu zaključili da nije pogodno vrijeme za traženje posla, pa su odlučili propustiti ovu dobru priliku. Na gubitku su samo oni jer se do sada zahvaljujući Danu Karijera zaposlilo oko 500-tinjak mladih i svakako je vrijedilo bar pokušati.
Do sljedećeg sajma, možemo se samo nadati da će stvari krenuti na bolje i da će biti još više izlagača, a time i prilika za nas mlade.
Ako vijesti iz Manjgure želite primati e-mailom pretplatite se ovdje – upišite e-mail adresu i ponuđeni antispam kod, te potvrdite da ste vlasnik adrese klikom na link za potvrdu koji će vam biti poslan na upisanu e-mail adresu.
Oznake: kako do posla u odnosima s javnošću