Deset ključnih vještina za PR-ovce budućnosti

public-relations

Odnosi s javnošću u doba interneta i društvenih medija mijenjaju se gotovo svakodnevno, što jednako utječe i na vještine koje stručnjaci za odnose s javnošću moraju imati i razvijati kako mogli raditi svoj posao ukorak s vremenom.

PR Daily donosi 10 ključnih vještina za PR-ovce budućnosti.

1. Vještina postavljanja oglasa i copywriting, kao i vještina vođenja oglašivačkih kampanja na društvenim mrežama

Iako se potreba za pisanjem oglasa na društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera i Instagrama nije promijenila, vještine vođenja kompletnih kampanja na tim mrežama jesu. U današnjem okruženju, PR stručnjake se sve češće traži da vode kampanje na društvenim mrežama. To znači naučiti kako se koristi Power Editor, LinkedInova platforma za oglašavanje, kao i mogućnosti oglašavanja na Twitteru. To također znači da je potrebno razumjeti kako voditi različite segmente kampanje, kao i kako to naplatiti klijentu.

2. Vještine produkcije video i audio sadržaja

Bez ovih vještina danas se teško može funkcionirati u svijetu odnosa s javnošću budući da se velik dio kampanja koje vodimo odvija na društvenim mrežama, na kojima je sadržaj sve. Čak i osnovno razumijevanje određenih video i audio alata može vam puno pomoći u poslu.

3. Vještina istraživanja novih medija i alata u korist vlastite organizacije

Novi mediji i alati koji se pojavljuju gotovo svakodnevno mogu biti od velike pomoći u kreiranju kampanja, provođenju strategija ili praćenju okoline vašeg klijenta. Naučite prepoznati one koji vam zaista mogu koristiti i upotrebljavajte ih, znatno ćete si olakšati svakodnevno poslovanje.

4. Sposobnost stvaranja učinkovitog sadržaja na društvenim mrežama i upravljanja sistemima na društvenim mrežama

Kao i vještine navedene na prvom mjestu, stvaranje pravog sadržaja na društvenim mrežama i dalje je jedna od ključnih vještina za svakog PR stručnjaka. Upravljanje sadržajem postaje sve važnije kako organizacije gomilaju sadržaj, pri čemu je sistematizacija i pravilno imenovanje najvažnije. Znate li kako prenamijeniti uvijek aktualan sadržaj i kako organizirati sadržaj da ga je moguće pretraživati? Ako ne znate, trebali biste.

5. Razumijevanje tradicionalne, digitalne i poslovne analitike

Većina ljudi ima osnovno razumijevanje Facebook Insightsa, Google Analyticsa i sličnih platformi, no znaju li prenijeti te podatke u stvarne ideje i djelovati na temelju njih? Nije dovoljno samo izvući informacije iz sučelja – one vam same po sebi neće reći ništa, već ih  je potrebno sagledati u kontekstu vaše organizacije i dosadašnjih aktivnosti te na temelju toga vidjeti što funkcionira, a što ne.

6. Kako napraviti izvještaj koji će biti smislen i vašem klijentu

Iako je SEO i dalje važan, sve se više nameće potreba za vještinom produciranja izvještaja u koje je uključen kontekst, informacije na temelju kojih je moguće djelovati i jasno definirani idući koraci. Ključno u izradi dobrih izvještaja jest ne samo predstaviti podatke, već te iste podatke oživjeti. Producirajte relevantan kontekst, ideje koje proizlaze iz podataka i to jezikom kojeg će vaš klijent razumjeti.

7. Vještina stvaranja vizualnog identiteta za brendove online

Iako dio velikih organizacija ima svoje kreativne odjele koji se bave ovakvim stvarima, velik je broj i onih koje to nemaju, i upravo tu uskaču PR stručnjaci kako bi popunili praznine. Bez obzira na veličinu organizacije, PR-ovci ovdje igraju veliku ulogu. Velik dio sadržaja na društvenim mrežama su vizuali, stoga je važno imati nekoga s okom za dobru fotografiju i osjećajem za vizualno pozicioniranje brenda na društvenim mrežama.

8. Vještina jasnog izražavanja za unutarnju i vanjsku publiku

Danas stručnjaci za odnose s javnošću imaju sve veći opseg posla, što uključuje i pisanje za vanjsku publiku, u tradicionalnom PR smislu, ali sve češće i za unutarnju publiku. Pritom moraju znati što motivira zaposlenike neke organizacije i kako im pristupiti, kao i prenijeti te ideje uspješno na papir

9. Upravljanje „virtualnim timovima“ i sposobnost uspješnog surađivanja kao član virtualnog tima

Virtualna okruženja u budućnosti će postati velik trend i dio svakodnevnog poslovanja. To ujedno znači i da će sposobnost uspješnog virtualnog rada biti neizostavan dio seta PR vještina. Znati koja vam je idealna radna okolina, koji su najbolji alati za rad i kako ih koristiti za suradnju i komunikaciju postat će neizostavan dio poslovanja u kojem najveći dio vremena radite izdaleka.

10. Identificiranje i suradnja s blogerima i influencerima s Instagrama i YouTubea

Prije četiri do šest godina, svi su pričali o suradnji s blogerima, i to s dobrim razlogom: blogovi su dominirali u sustavu društvenih medija. U 2016. pojavile su se nove platforme poput Instagrama i Snapchata koje su preuzele dominantnu poziciju – i ljude koji na njima privlače prilično puno pozornosti.

Međutim, suradnja i način na koji uopće pristupiti infulencerima s tih društvenih mreža još uvijek izaziva pomutnju među brend menadžerima. Potrebno je naučiti kako im pristupiti, ali i razumjeti financijsku stranu priče, odnosno, napraviti ugovor koji odgovara takvom okruženju.

Oznake:
Pročitajte i…
Kategorije
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3