Gerila marketing i izbori V: I u Istri i Kvarneru se lome koplja
Uzbuđenjima nikad kraja tokom ove napete predizborne kampanje. Duhoviti uradci kojima se suparnički tabori bore za naklonost birača, ili pak jednostavno ismijavaju protukandidate, zadaju glavobolje prozvanima, ali razvesele mase. Nije bez vraga da već peti dio Gerila marketinga i izbora sad objavljujemo. Nakon predizbornih uzbuđenja u Velikoj Gorici, Sisku i Osijeku, slučaja Kregar, raznih video podmetanja te nadmetanja montiranim slikama i jubitu-om, uslijedili su konačno Istra i Kvarner.
Glas Istre od 12. svibnja je objavio članak pod naslovom “Bezidejno, nemaštovito i dosadno trošenje novca” u kojem analitičari i stručnjaci za političke komunikacije komentiraju većinom mlitave plakate i prazne parole, ali najveći hrvatski poluotok je ipak i bojno polje raznoraznih gerilaca.
Prije svega tu je dvoboj Ladonja – Ladronja koji traje već neko vrijeme i zabavlja više protivnike kandidata za župana Plinia Cuccurina nego li pristaše. No, ne more ga samo ‘ladronjske’ brige već i YouTube. Tako je ovih dana objavljen duhoviti spot nepoznata autora pod imenom ‘Plinio to ne more, on to ne zna’ u kojem su Jakovčić i Plinio prikazani kao dva frajera, koji se nadmeću za istu curu.
Što se Pule tiče, prvo pozitivna kampanja. Pulski gradonačelnik Boris Miletić je pred par dana zadao veliku pljusku svima onima (čitaj: Vladi i DIP-u) koji su trebali poticati građane da izađu i glasuju svojom Get Out to Vote kampanjom.
No i gradonačelnik zajedno sa svojim stranačkim kolegom i kandidatom za župana, Ivanom Jakovčićem, se našao na udaru. Osvanuli su po Puli plakati ‘Manekeni u gradu – Poglavica na golfu – Zločin u tijeku’ ili ‘Krasna je rasprodana – Maneštra se ohladila – (Primadona je pijana)’, ‘Vuk je srdit, Kratkonogi laže, Bambi je uplašen’, ‘Siluete i sjene stoluju… Sine, ovaj grad nije za nas!’ te ‘Čuješ li, majko? Na gradska vrata barbari kucaju!’ i ‘Boris!!! Tko ti je rekao da ugasiš svjetlo?’.
A u Rijeci je Vojko Obersnel objavio svoj video spot za kampanju.
I pitate se što je bilo? Naravno, spot je malo prerađen i okrenut protiv njega (tvrde nam da to nije bio HDZ):
Ipak, nije riječki gradonačelnik od jučer, pa se uključio u gerilu svojom igricom nazvanom ‘Glasojedac‘ koji je kao vječni Pacman, samo papa glasove…
A tko će na kraju omastiti brk glasovima, a tko će ostati gladan, pokazati će se 17. svibnja ili tek dva tjedna poslije.
Kliknite na linkove za više tekstova na temu Gerila marketing i Gerila PR.
Ako vijesti iz Manjgure želite primati e-mailom pretplatite se ovdje – upišite e-mail adresu i ponuđeni antispam kod, te potvrdite da ste vlasnik adrese klikom na link za potvrdu koji će vam biti poslan na upisanu e-mail adresu.
Oznake: izborna kampanja, lokalni izbori, gerila marketing, gerila pr, Ladronja-
Iskusni stručnjaci Macan i Palić pokrenuli jedinstven edukativni koncept: Učite iz najuspješnijih političkih kampanja i postanite izborni pobjednik
-
Manjgura osvojila dvije regionalne the! award nagrade za krizno komuniciranje i komunikaciju događanja
-
IPRA GWA: Manjguri dodijeljen svjetski PR oskar Trophy plate