Golden Drum 2017: otvoren natječaj za mlade kreativce!
Grad Ljubljana i Golden Drum Festival pozivaju mlade kreativce do 30 godina starosti na prijavu na već tradicionalni Young Drummers Competition! Mladi kreativci u okviru ovog natjecanja imaju priliku dizajnirati najbolji i najkreativniji plakat, ovog puta s fokusom na jačanje brenda grada, na temu Ljubljana – grad za doživljaj kulture i umjetnosti. Prijavljene će radove ocjenjivati peteročlani žiri prevođen Terezom Svěrákovom, glavnom kreativnom direktoricom u agenciji Y&R Czech Republic.
Autor najboljeg plakata primit će nagradu od 3 tisuće eura od strane grada Ljubljane, kao i punu registraciju za Golden Drum Festival 2018. godine, što je nagrada i za drugo i trećeplasirane radove. Natjecanje je otvoreno za mlade kreativce do 30. godine iz cijele Europe i Kine.
Krajnji rok za prijavu je 4. rujna 2017., a prijaviti se možete ovdje.

Ljubljana, Slovenija
O predsjednici žirija
Tereza Svěráková započela je karijeru prije 20 godina u McCann Erickson Prague. Prije nego što se pridružila agenciji Y&R, osam je godina radila kao kreativna direktorica Leagas Delaney Prague, gdje joj je glavna odgovornost bila lokalna i globalna komunikacija za Škodu. Pod njenim je vodstvom Leagas Delaney postala višestruko nagrađivana agencija. Za svoj je rad primila brojne nacionalne i međunarodne nagrade, uključujući Clio, D&AD, New York Festivals, Eurobest, One show i Cannes Lions. Tereza je sudjelovala kao članica žirija na nekim od najboljih međunarodnih natjecanja, poput One show, Clio, Andy’s i Cannes.
Na Golden Drumu će surađivati s Tjašom Ficko, zamjenicom gradonačelnika Ljubljane, Gosiom Drozdowskom, kreativnom direktoricom FCB Varšava, Franzom Riebenbauerom, generalnim i kreativnim direktorom u Riebenbauer Design i Philippom Schwarzom, voditeljem strateškog planiranja u BBDO Berlin.

Članovi žirija za Young Drummers Competition
O natjecanju za mlade kreativce
Mladi kreativci imaju zadatak osmisliti kreativni korporativni plakat i slogan koji predstavlja Ljubljanu kao grad kulture i umjetnosti. Fokus je na osnaživanju brenda i prenošenju poruke Ljubljana – grad za doživljaj kulture i umjetnosti. Plakat treba biti dizajniran na način da ideja omogućuje niz plakata koji se mogu koristiti na različitim platformama (digitalni mediji, tiskovni oglasi i slično).
Više o samom natjecanju možete pročitati na ovom linku.
Oznake: Golden Drum, marketing nagrade, PR nagrade