Gordan Turković i brojni uvaženi predavači na 4. studentskoj konferenciji HUOJ-a
Gordan Turković, Manjgurin savjetnik drugoga dana studentske konferencije HUOJ-a predavati će studentima i kolegama koji su tek započeli svoju karijeru u odnosima s javnošću.
Naš Gordan predavati će na temu Politička kampanja iz prve ruke...
Svoje predavanje temeljit će na predstavljanju jedne od brojnih kampanja na kojima je radio.
Okosnica predavanja bit će komunikacija, točnije kako se komuniciralo za, tijekom i između kampanja. Predavanje će biti potkrijepljeno primjerima iz prakse, a zahvaljujući višegodišnjem iskustvu u području odnosa s javnošću zasigurno naš Gordan ima štošta za ispričati.
Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu i radu na velikom broju projekata, naš Gordan, danas može govoriti o velikom broju kampanja na kojima je sudjelovao.
Dva dana konferencije i velik broj predavača…
Osim ovog predavanja koje će obuhvatiti Hrvatsku, Srbiju, ali i američke izbore na konferenciji će se iduća dva dana izmjenjivati i drugi zanimljivi predavači.
Prvoga dana predavat će Ivana Jeleč, voditeljica Centra za odnose s javnošću i predavačica na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment na kolegijima iz odnosa s javnošću, strateške komunikacije te španjolskog i talijanskog jezika. Ova svestrana predavačica će sudionicima pobliže predstaviti tako često spomenuti community management oko kojega se često i danas vode polemike. Ivana Jelač će zahvaljujući brojnom iskustvu otkriti da li je community management opće potreban ili predstavlja izmišljenu disciplinu.
U struci odnosa s javnošću se često spominje granica između marketinga i odnosa s javnošću, ali i njihova povezanost. Sve nedoumice i ovu problematiku na predavanju pod nazivom “Zamišljene granice između marketinga i odnosa s javnošću” objasnit će Ana Tkalac Verčić, profesorica Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
Svakog budućeg PR-ovca i trenutnog studenta odnosa s javnošću zanima kako se predstaviti poslodavcu, kako se istaknuti iz mase i dobiti posao. Iako, mnogi smatraju da je PR-ovcima urođeno osvajanje i vješta komunikacija svaki početnik treba praksu i smjernice, a to najbolje znaju Jadranka Sakoman i Tomana Burger Pajić iz Zagrebačke pivovare koje će predavati na temu “Kako se predstaviti poslodavcu?”.
U odnosima s javnošću izuzetno je važna i unutarnja javnost koja nažalost zbog nedostatka vremena i usmjerenosti na druge javnosti često nije njegovana. O internoj komunikaciji i njezinoj važnosti pričat će Snježana Bahtijari iz Erisccona Nikola Tesla. Poduzeće koje dugi niz godina uspješno posluje na raznim tržišta zasigurno je jedan od najboljih znalaca interne komunikacije.
Drugog dana konferencije u organizaciji HUOJ-a bit će organizirana i radionica…
Drugoga dana konferencije, uz našeg Gordana Turkovića i za sam njezin kraj bit će organizirana i radionica koju će održati Matija Martek na temu „Komunikacijske igre brojeva: mjerenje vs. evaluacija“. Tema radionice je mjerenje rezultata komunikacije u digitalnom dobu, ali će se govoriti i o nedigitalnim aspektima jer mjerenje, iako je preciznije nije nastalo s digitalnim PR-om. Predavač će na radionici pokazati kako u praksi izgleda korištenje podataka za dokazivanje komunikacijskih uspjeha te će proći kroz određivanje mjerljivih ciljeva komunikacije.
Konferencija u organizaciji HUOJ-a će se održati danas i sutra u prostorijama Europskog doma. Više o konferenciji saznajte ovdje.
Oznake: Manjgura, HUOJ, Odnosi s javnošćuPročitajte i…