Hokejaši Medveščaka u čaroliji Luminusa za novu reklamu Vindije – Iso Sport

U sklopu nove reklamne kampanje za Iso sport, Vindijin izotonični sportski napitak, snimljen je iznimno uzbudljiv i produkcijski raskošan TV spot pod nazivom ‘Povratak’. Junak Ledene dvorane, Medveščakov napadač Marko Lovrenčić dominira u glavnoj ulozi ove priče.

Naš ledeni maneken ovaj put u pustinji okružen pješčanim dinama, pod teškom hokejaškom opremom i u svojim oštrim klizaljkama spremnim da virtuoznim umijećem projuri ledenom površinom, iznemoglim koracima svladava vruću, užeglu Saharu. Sunce nemilosrdno prži, zasljepljuje nas pred ekranima, reflektira se o zaslon njegove kacige, a pogled našeg igrača je ipak, još uvijek odlučno usmjeren prema naprijed. I taman kada se upitate što radi sam u pustinji i još tako opremljen, polako mu se pridružuju klupski suigrači i mnogi drugi vrhunski hrvatski sportaši te nastavljaju zajedno mukotrpno probijanje naprijed. Odjednom kulminacija… jednostavno osjetite energiju spektakularnog sportskog egzodusa iz pustinje koja eksplodira u trenutku jednog gutljaja izotoničnog sportskog napitaka Iso sporta.

U simboličnoj dramatizaciji priče o sportskom uspjehu i borbi protiv žeđi, Iso sport spašava naizgled bezizlaznu situaciju, duboko okrepljuje Lovrenčića i uz pobjedničku energiju munjevito ga vraća iz pustoši na led, u odlučujućim sekundama sraza Medvjeda protiv izmišljenog tima Vukova.

TV spot je okupio ukupno 30 vrhunskih hrvatskih sportašica i sportaša, iz različitih sportskih disciplina – hrvanje, baseball, ritmička gimnastika, karate, nogomet, atletika, biciklizam, veslanje, judo, skijanje, akrobatski rock’n’roll. Uključivanje vrhunskih sportaša u marketinšku kampanju proizvoda doprinijelo je dodatnoj upečatljivosti reklame, istovremeno ukazujući i na izvrsnu sinergiju vrhunskih sportaša okupljenih na jednom mjestu. Nova reklamna kampanja pravi je zgoditak na domaćem marketinškom tržištu, uspoređujući je sa spotom iz prethodne kampanje gdje su na igralištu zaigrale boce napitka, ostavlja puno emotivniji dojam i želju da se još jednom pogleda.

Nakon što su se nedavno profesionalni hokejaši Medveščaka okušali i kao modeli u marketinškoj kozmetičkoj kampanji za muškarce Dove Man, svoje glumačko umijeće nastavili su i u ovom spotu, tako da nadalje možemo očekivati njihove nove angažmane van Ledene dvorane gdje će pokazati svoju iskrenost, jednostavnost i svoj novi talent.

„Povratak“ kreativno, režijski i produkcijski potpisuje zagrebački Luminus u suradnji s tvrtkom Gold iz Varaždina. Spot je režirao Kristijan Petrović, osmislio Renato Grgić te producirao Hrvoje Boljkovac, višestruki hrvatski dobitnici nagrade Emmy za uvodne špice filmske nagrade Oscar i finalne utakmice američke NBA lige.

Snimanje spota zahtijevalo je višemjesečnu pripremu. Prvi dan snimalo se na gradskom klizalištu na Velesajmu u Zagrebu. Kako bi naknadno računalnim efektima dočarali velebnu sportsku arenu, dvorana je s vanjske strane potpuno prekrivena s nekoliko stotina metara tamnog platna, čime je dnevni ambijent klizališta pretvoren u noćni. Za postizanje efekta pustinje u studio je dovezeno više od 50 tona pijeska te sagrađena velika pustinjska dina. Zbog velike vlage pijesak se ventilatorima sušio nekoliko dana.

Reklama je snimana s dvije filmske kamere te je za spot u trajanju od 1 minute snimljeno čak 100 minuta materijala.

Ovaj uistinu impresivan uradak na hrvatskom tržištu nagovještava novi zamah u domaćoj produkciji reklamnih spotova. Vjerujemo da će biti poticaj mnogim drugim kompanijama u kreativnom izražaju i zahtjevnoj produkciji. Reklama u kojoj su zaigrali junaci Ledene dvorane bit će zasigurno jedna od onih koje će obilježiti reklamnu godinu.

Oznake: , , , ,
Pročitajte i…
Kategorije
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3