Jorg Riommi najnoviji član Golden Drum Dvorane slavnih
Golden Drum povodom ovogodišnjeg festivala predstavlja najnovijeg člana Golden Drum Dvorane slavnih, Jorga Riommija glavnog kreativnog direktora Publicis Groupe za srednju i istočnu Europu.
Kao glavni kreativni direktor Publicis Groupea za srednju i istočnu Europu (SIE), zadužen je za kreativne procese grupe u 14 zemalja. Također je bio dijelom agencije Saatchi & Saatchi u Rimu, Portoriku, Bukureštu, Frtnakfurtu i Berlinu. Jorg Riommi je sudjelovao i u žiriju Cannes Lions (2017.), Dubai Lynx (2018.), London International Awards (2019.), One Show (2020.), D&AD (2021.) Andy’s (2022.).
Njegovi su radovi nagrađeni na Cannes Lionsu, D & AD One Show, Clio, LIA, Eurobest, Golden Drum i ADC.
Posljednjih godina bio je dio tima koji stoji iza kultne globalne kampanje Moldy Whopper Burger Kinga koja je po WARC ljestvici 2021. rangirana na 1. mjestu najnagrađivanije reklamne kampanje na svijetu.
Prije toga vodio je Publicis Rumunjsku do osvajanja naslova Agencije godine na Golden Drum festivalu 2016. Bio je rangiran kao 7 najnagrađivaniji glavni kreativni direktor na svijetu prema The Drum ljestvici 2021. i kreativni direktor godine na Golden Drum Festivalu 2021.
Izuzetno sam ponosan i sretan što sam ušao Golden Drum Dvoranu slavnih. Golden Drum je najpriznatiji i najvažniji kreativni festival u široj regiji Srednje i Istočne Europe. Na tome mogu zahvaliti mnogim – svima onima koji su vjerovali u mene na početku i na putu, i svim nevjerojatnim talentima Publicis Groupe koji su pridonijeli da ovo postignemo zajedno, izjavio je Jorg koji se pridružio drugim cijenjenim članovima Dvorane slavnih koju čine Jure Apih, Adrian Botan, Farid Chehab, Michael Conrad, Ivan Čimburov, Meta Dobnikar, Dushan Drakalski, Csaba Gosztonyi, Andrey Gubaydullin, Ami Hasan, Mariusz Jan Demner, Jaime Mandelbaum, Jiri Mikeš, Juli Nemes, Johannes Newrkla, Günseli Özen, Milka Pogliani, Ulrich Proeschel, Jason Romeyko, Daniel Ružička, Dragan Sakan, Juraj Vaculik, Vital Verlič, Jarek Ziebinski i Darek Zatorski.
Golden Drum Festival rođen je 1993. s jednostavnom idejom okupljanja kreativaca iz različitih, tada često definiranih kao nove europske zemlje. Festival je želio inspirirati i osnažiti kreativno razmišljanje i djelovanje za pozitivne promjene na mnogo različitih načina, osvijetlivši to kroz svoj natjecateljski i kongresni program. Golden Drum Festival izabran je kao jedna od sedam regionalnih nagrada koje su uključene u WARC ljestvicu.
Kliknite na poveznicu za više informacija o marketinškom festivalu i nagradama Golden Drum.
Oznake: Golden Drum, marketing nagrade, PR nagrade