Kako je stogodišnjak Kraš postao otkačeni tinejdžer
Stogodišnjak Kraš je svojim novim projektom Životinjsko carstvo – Dinosauri kreirao novi način dječje zabave za cijelu regiju. Zahvaljujući uspješnoj suradnji Kraša i agencije Drap, virtualni album za skupljanje sličica na portalu www.igraoni.ca otkrit će svijet dinosaura u 3D animaciji, a nova računalna igra pružit će sate interaktivne zabave. Ovim projektom Kraš je prvi u regiji iskoristio sve prednosti najnovije tehnologije proširene stvarnosti (Augmented Reality) i bez posredstva kodova ili markera digitalizirao tradicionalni brand zadržavši sve njegove vrijednosti – edukaciju, kolekcionarstvo i zabavu. Ova tehnologija sve se više koristi u svijetu zbog velikog potencijala za povezivanje klasičnih proizvoda iz fizičkog svijeta i dodatnoj vrijednosti koja im se može dati u digitalnom svijetu. Skupljanje sličica i popunjavanje albuma pretvoreno je u vritulnu zabavu i učenje gdje su potrebni igrač i stvarni proizvod.
Sve što je potrebno su dva špila karata sa 50 karata dinosaura, 50 karata njihovih staništa i web kamera. Za pristup on-line albumu potrebno je web kameri pokazati sličicu nalijepljenu na kartu, pri čemu na ekranu oživljava animirani 3D model dinosaura. Sličica dinosaura upotrebljava se za navigaciju kroz digitalnu enciklopediju u kojoj se, osim tekstualnih opisa, dinosauri mogu interaktivno uspoređivati po veličini i vremenu kada su živjeli. Osim edukacijskog dijela ključnog za brand Životinjskog carstva, na webu se nalazi i interaktivna strateška igra s karticama kojom je brandu dodana i zabavna komponenta.
Kraš je na domaćem, ali i regionalnom on-line tržištu poznat po korištenju napredne tehnologije i modernom pristupu svojim potrošačima. Zabavna igra sakupljanja i razmjene sličica Životinjsko carstvo, razvijena prije tri godine također u suradnji s agencijom Drap, postigla je spektakularan uspjeh na Facebooku: više od 450.000 korisnika, 80 milijuna učitanih stranica i 100.000 popunjenih albuma. Kraševe kampanje Životinjsko carstvo i Kiki bomboni osvojile su društvene mreže i nagrađene su prestižnim Effie kipićima za najučinkovitije marketinške projekte u 2010. godini. Integracijom suvremenih marketinških koncepata i razvojem on-line aplikacija Kraševi brandovi postali su platformom za društvenu interakciju. Aplikacija s on-line igrom dostupna na portalu za igranje i društvenoj mreži Igraoni.ca, koji je dio dugoročnog projekta razvoja Kraševog Internet i mobilnog branda. Ovaj projekt je odličan primjer uspješnog suživota kvalitetne tradicije i moderne tehnologije.
Koliko je ovo, zapravo važan projekt prepoznali su mediji pa tako portal netokracija donosi tekst Kraš i DRAP uz on line igru i fizičke karte mijenjaju način kako djeca uče o dinosaurima, portal zimo daje i dobar pregled što je sve potrebno za igru u napisu Nakon devet mjeseci, dinosauri iz čokoladica “Životinjsko carstvo” postali 3D on line igra. Doznaj što ti sve treba za igranje!
Oznake: Kraš kampanja, Effie nagrada, Kraš DinosauriPročitajte i…