Krešimir Macan održao predavanje na temu “OSJ u jedinicama lokalne samouprave ususret lokalnim izborima”
Sinoć je u šibenskoj Gradskoj knjižnici, u organizaciji Dalmatinske podružnice Hrvatske udruge za odnose s javnošću, Krešimir Macan održao predavanje na temu: Odnosi s javnošću u jedinicama lokalne samouprave usuret lokalnim izborima. Predavanju su se, pored članova HUOJ-a i PRovaca s područja Dalmatinske podružnice, odazvali i predstavnici lokalnih vlasti, kandidati za predstojeće lokalne izbore, predstavnici medija i brojna zainteresirana javnost. Riječ je o prvom u nizu predavanja koje Podružnica planira organizirati, kako bi se ljudi iz struke umrežili i zajednički radili na promicanju struke. Predsjednica Podružnice Ivana Viđak Bjedov zahvalila je Krešimiru Macanu na podršci u radu dalmatinskih PRovaca, te pozvala kolege koji rade PR a nisu članovi HUOJa da se učlane u udrugu i time sudjeluju u kreiranju daljnjih zajedničkih aktivnosti. U nastavku prenosimo članak s portala sibenskiportal.hr .
Sve političke kampanje u svijetu imaju četiri glavna pravila koja su svugdje ista, kazao je Macan, nabrojivši isticanje argumentirane potrebe za promjenama, potom važnost javnog debatiranja, i na koncu isticanje skrbi o zdravstvu i razvoj ekonomske politike.
“Pelene i političari moraju se mijenjati često iz istog razloga”. Ovom zgodnom dosjetkom hrvatski stručnjak za odnose s javnošću Krešimir Macan započeo je svoje predavanje na temu odnosa s javnošću u lokalnim samoupravama, s naglaskom na lokalnu predizbornu kampanju, koje je večeras održao u Gradskoj knjižnici Jurja Šižgorića. Govoreći o greškama koje političari najčešće rade u svojim predizbornim kampanjama Macan je podcrtao suviše stručno izražavanje, prekasnu reakciju i govor u prazno. Sve političke kampanje u svijetu imaju četiri glavna pravila koja su svugdje ista, kazao je Macan, nabrojivši isticanje argumentirane potrebe za promjenama, potom važnost javnog debatiranja, i na koncu isticanje skrbi o zdravstvu i razvoj ekonomske politike.
– U kampanjama nema puno rasipanja i nema puno poruka, najviše pet. Njih treba stalno ponavljati i po tome ‘voziti’ – kazao je Macan.
Govoreći o moći medija, Macan je ponovio poznatu uzrečicu Oscara Wildea – ‘Samo jedno je gore od toga da se o vama priča, a to je da se o vama ne govori ništa’. Sredstva kojima se mogu proturiti informacije već postoje, samo ih treba dobro iskoristiti, kazao je ovaj poznati stručnjak za odnose s javnošću. Nekad su se informacije prenosile na ‘babinjacima’, a danas Facebook i ostali alati omogućuju njihov brz protok.
– Facebook u Hrvatskoj koristi 1,5 milijuna ljudi, i preko ove zajednice vijest u sekundi dođe do tisuća građana. Zato danas treba reagirati brzo i koristiti kanale modernog vremena – ustvrdio je Macan.
Zbog brzine života, nastavio je, danas se ne može birati hoće li se koristiti odnose s javnošću, već samo u kojoj će se to mjeri činiti. Političare, stoga, danas netko mora uputiti na brze reakcije koje često mogu spasiti stvar.
Oznake: lokalna samouprava, Krešimir Macan, izbori, izborna kampanja
-
Iskusni stručnjaci Macan i Palić pokrenuli jedinstven edukativni koncept: Učite iz najuspješnijih političkih kampanja i postanite izborni pobjednik
-
Manjgura osvojila dvije regionalne the! award nagrade za krizno komuniciranje i komunikaciju događanja
-
IPRA GWA: Manjguri dodijeljen svjetski PR oskar Trophy plate
- Digitalni marketing
- Društveno odgovorno poslovanje
- Edukacija
- Krizno komuniciranje
- Odnosi s javnošću
- Odnosi s medijima
- Online PR
- Politika i izbori
- Strane investicije
- Strateško komuniciranje
- Vijesti
- Pomažemo malim proizvođačima
- Iskusni stručnjaci Macan i Palić pokrenuli jedinstven edukativni koncept: Učite iz najuspješnijih političkih kampanja i postanite izborni pobjednik
- Kako smo ispisali godinu uspjeha stvarajući priče koje ostaju
- Manjgura osvojila dvije regionalne the! award nagrade za krizno komuniciranje i komunikaciju događanja