Mali poduzetnici pretekli velike u tvitanju
Dobro je poznato da velike kompanije poput Coca- Cole, Della i inih giganta koriste Twitter za samopromociju, ali istim putem idu i mali, da ne kažem minijaturni poduzetnici. Upravo su ‘tatine radionice’ ili pak obiteljske trgovine s nekolicinom zaposlenih uvidjele prednosti tvitanja.
Kako je rekao Greg Sterling, analitičar koji se bavi utjecajem interneta na mala poduzeća, Twitter je digitalna manifestacija usmenih preporuka (word-of-mouth) koje uobičajeno pruža više od polovica klijenata malih poduzeća.
Stoga ni ne iznenađuje tvrdnja New York Timesa da su mali proizvođači pretekli velike u korištenju mikro-bloginga. Twitter je dostupan, besplatan i jednostavan.
Direktno odgovaranje na upite klijenata, redovno ažuriranje novosti te privlačenje novih klijenata ipak nije jedino korisno u ‘online cvrkutu’. Nije problem ako se nečiji klijenti uopće ne koriste Twitterom, jer se ondje mnogu naći i brojne druge korisne informacije. Tomu je posvjedočila i vlasnica male farme proizvođača stočarskih proizvoda. Ona je pak pokupila savjete iz računovodstva, marketinga i slično.
Iako ovaj cijeli blogić izgleda kao hvaljenje Twittera do besvijesti, vjerujem da je loše barem ne pokušati iskoristi sve blagodati online socijalizacije, posebno ako su do istog zaključka došli i stočari iz Amerike. Ne omalovažavam nikog. Dapače, svaka čast.
Oznake: on line mediji, društvene mreže