Mlada koka, stara jaja i PR strategija za povratak u igru
Doista je teško pohvatati sve obrate koji se događaju u ljubavnim životima protagonista naših tabloida. Trenutno najatraktivnija saga je ona u kojoj glavne uloge imaju Frano Lasić, Dikan i Dolores Lambaša. Nakon niza kombinacija, trenutna situacija je ovakva:
U ovo je igri bez para je ostao vječiti mladić i šarmer, Frano Lasić.
Štoviše, osim bez ljubavne družice, ostao je zakinut i za svu medijsku pažnji, koja je nepravedno sva usmjerena na novi fenomen „dikolores“. I dok svi sa upravo nevjerojatnom znatiželjom prate koliko kila viška ima Dikan i broje koliko je godina Dolores od njega mlađa, što za to vrijeme radi Frano? Što će s njim biti?!?
No, nije ni Frano Lasić od jučer! U silnoj gunguli, ni on ne gubi vrijeme. Upravo suprotno; spektakularno se pojavljuje kako grli Nikolinu Pišek na naslovnici Glorije, uz bombastičan naslov: „Romansa na valovima“.
Oni koji prate, vjerna trash trach publika, zgroženo se pita ; a di je Kike?! Frajeri, bit će, oduševljeno navijaju za Lasića – pala je još jedna dobra! No, ukoliko netko samo i baci pogled na tekst, lako uočava da ekskluzivnoj priči nema ni traga. Ništa. Mućak. Naime, riječ je o fotografijama sa snimanja reklame za draguljarnicu B-Vama, a ne o novoj romantičnoj priči. Riječ je samo o klasičnom PR-u, u kojem svi akteri dobivaju;
Lasić se domogao „hot“ naslovnice i čitavoj naciji pokazuje kako se, unatoč prekidu silno dobro zabavlja. Gloriji atraktivna naslovnica jamči dobru prodaju, a vlasnici draguljarnice, koja je reklamu snimala također zadovoljno trljaju ruke.