Najbolje reklame u 2008 – zabranjeni Đelo umalo stigao Roka

Prema anketi Business.hr-a, najbolja reklama 2008. je Zlatna lignja odnosno pun pogodak T-Mobilea Roko. Među anketiranima bili su Siniša Svilan, Ivo Škrabalo, Boris Ljubičić, Duško Čurlić, Arsen Oremović, Krešimir Dolenčić i drugi.

Neizostavna je bila i reklama za Karlovačko live s Prljavcima – Svatko ima svog idola, koja se tako našla na drugom mjestu.

Najzanimljivi detalj ankete svakako je reklama za Škodu koja je doživjela zabranu emitiranja jer ju je odabrao Đelo Hadžiselimović, odličan marketing, loša politika HRT-a i to je to.

Među ostalim uradcima marketinških stručnjaka za domaće kompanije, našle su se i reklame “Varaždinsko zelje”, “Molitva” (Žuja u navijačkom ludilu…), “Čuda su moguća” itd. Neke od njih pogledajte dolje, ako ste ih slučajno uspjeli smetnuti s uma.

 

 

Svoju listu najboljih reklama, onih s drugu stranu velike bare, složio je Bob Garfield, kolumnist Advertising Age-a, koji je na prvo mjesto postavio Obamin spot Yes, we can.

Na drugom je mjestu duhovita reklama Tide to go, iliti mrlje na odjeći govore više nego što želimo. Ostale pogledajte dalje…

 

Oznake: , , , , ,
Pročitajte i…
Kategorije
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3