Najznačajnija revolucija u povijesti komunikacije
Internet sve više postaje dominantno mjesto za marketing i odnose s javnošću (PR). Živimo u vremenu kada ključna riječ “online” slovi kao najznačajnija revolucija u povijesti komunikacije.
U umreženom svijetu, sve je u javnom prostoru, tako da je sve publicitet – i dobro i loše. Uloga online PR-a je povećati pozitivan, a smanjiti negativan publicitet, stvoriti glasine i predstaviti tvrtku tako da privuče interes novinara, blogera i običnih korisnika interneta.
Online PR može uključivati različite aktivnosti: pisanje bloga, aktivnost u raspravi, odgovaranje na negativne komentare i rješavanje problema, digitalna priopćenja, objavljivanje vijesti i najava na internetskim stranicama, korištenje online PR vijesti kao uslugu, pisanje članaka, razvoj online mreže, objavljivanje informacija o društvenim stranicama, izravan kontakt s novinarima i blogerima, pokretanje rasprava i pozivanje odgovora na ankete, članke i intervjue, ponovno postavljanje linkova i dokumentiranje publiciteta u obliku vijesti te pisanje najava za internetske stranice.
Prednosti online PR-a su brojne: izgrađuje publicitet za vaše poslovanje, čak i kada ste “off-line”, izgrađuje svijest o brandu, izgrađuje vaš ugled, suzbija negativnosti o poslovanju, povećava promet na vašu internetsku stranicu, uspostavlja vas kao stručnjaka u vašem polju te širi vaše poslovanje.
Ukoliko želite više saznati i ozbiljnije se zabaviti time preporučujemo vam da za početak pogledate zanimljiv i koristan video koji to savršeno dobro opisuje.
Online PR je iznimno uzbudljivo područje rada, jer internet se stalno mijenja i razvija, a nove mogućnosti i kanali otvaraju vam nove izazove. Iskoristite ih na učinkovit, a relativno jeftin online marketinški alat, koji pomaže u izgradnji bilo kojeg profila tvrtke, pojednostavljuje kreiranje prodajnih upita te osigurava lakši put u stvaranju odnosa s kupcima, dopuštajući da tvrtka izravno surađuje s pojedincima zainteresiranim za njihov brend ili proizvod. Tradicionalni PR je još uvijek na snazi, ali svatko tko ignorira ili podcjenjuje vrijednost ovog novog važnog medijskog alata, čini to na vlastitu štetu.
Oznake: Odnosi s javnošću, community management, online PR