Naziv Kukuriku koalicija – i besplatnu reklamu treba znati iskoristiti
Kastavski slow food restoran Kukuriku redovita je destinacija svih gastronoma koji se nađu u području Kvarnera. Vlasnik Nenad Kukurin jedan je od začetnika slow food pokreta u Hrvatskoj, koji se kroz godine truda i ulaganja izborio za renomiranu poziciju svog restorana.
Takav restoran, zaključili su oporbeni čelnici, bio bi odličan odabir za mjesto inicijalnog sastanka koalicije u osnivanju. Sastanak u pitoresknom Kastvu, u zaleđu Rijeke, bandićevski rečeno bastionom Crvene Hrvatske, za koaliciju lijevog centra dobar je odabir. Tim potezom su izazvali i simpatije većine zaljubljenika u hranu, ujedno bivajući prvi koji su lik domaćeg političara otrgnuli iz slika zadimljene gostionice ispred koje se jednolično okreću odojci/janjci i paste – ali u priču istinske gastronomske vrijednosti. No, za ovaj tekst to je manje bitno.
Bitno je iduće: oporbeni čelnici sastali su se u restoranu Kukuriku u Kastvu 15. srpnja 2009., o tome su bili informirani predstavnici medija, a pojedinci među njima (ne bi znao sada tko je prvi zapisao/izrekao, ako netko zna molio bih ga da javi) sjetili su se da bi tu koaliciju, tada u nastanku, mogli nazvati po nazivu restorana u kojem se sve odigralo. Tako se koalicija dobila naziv Kukuriku koalicija. Jasno taj naziv skriva i mnogo simbolike, koju svatko može interpretirati na svoj način, ali činjenica je da je originalan naziv nastao prema imenu restorana.
Nenadu Kukurinu i njegovim zaposlenicima novinari su time učinili veliku uslugu jer kao neformalno ime družine oporbenih političara svi Hrvati prepoznaju Kukuriku koaliciju. Niti jedan drugi restoran nije imao čast da njegovo ime krasi toliko naslovnica i provlači se kroz toliko priloga informativnih emisija. Što bi tek pobjeda na izborima stranaka okupljenih oko SDP-a mogla donijeti za ovaj restoran…
Članovi Kukuriku koalicije i dalje su se sastajali u restoranima, ali niti jedno naknadno odredište nije imalo sličan tretman kao Kukuriku. Istina, koaliciju su počeli smetati novinari, pa su neplanski bježali u restorane ispred kojih ih nisu čekale kamere i fotoaparati, što je umanjilo renome i kvalitetu posjećenih restorana.
Može se zaključiti da je velika šteta za restoran što neformalno ime koalicije većina građana ipak ne povezuje s kastavskim ugostiteljskim objektom. Bio tome razlog nedovoljno poznavanje kulture stola i restoranske ponude ili nedovoljno iskorišten PR potencijal spominjanog restorana, sada je manje bitno. Zamašni moment, kada se trebala građanima na sve načine prezentirati poveznica restorana i naziva koalicija, već je davno iza nas. Donekle je načeto iskorištavanje PR potencijala, no ne u velikoj mjeri. Povezivanjem sa socijaldemokratskom opcijom, Kukurinov restoran mogao je postati kultno mjesto svima kojima je ta opcija bliska i to za naredna desetljeća. Naravno, jedino u slučaju da Kukurinu ta opcija je bliska i ukoliko takvu klijentelu u svome restoranu priželjkuje. Jasno, puno toga ovisi o ishodu idućih parlamentarnih izbora, ali ima još puno načina na koji Kukuriku može oplemeniti svoj poklonjen, vrlo velik besplatni reklamni prostor. Ako g. Kukurinu, treba pomoći s oko razrade komunikacijskog plana, prijavljujem se za taj posao. Plaćanje se može vršiti i u obrocima, u restoranu Kukuriku, naravno!
Oznake: izborna kampanja, Kukuriku koalicija, parlamentarni izbori u Hrvatskoj
Pročitajte i…