Ništa se ne događa samo po sebi – slučaj Sarah Palin
Za sve one koje zanima kako graditi profil u javnosti, zanimljiv članak iz Washington Posta o tome kako je Sarah Palin uopće došla u poziciju da danas bude republikanska kandidatkinja za potpredsjednicu SAD-a – PR Consultant Helped Palin Grab Spotlight.
Palin’s gubernatorial calendar, obtained by The Washington Post under the Alaska Public Records Act, adds to the understanding of Palin as a political phenomenon, a governor from an obscure state who exploded onto the national stage after just 21 months in office. While many factors played a role in Palin’s rise, including her background in broadcast journalism and the appeal of her life story, she also benefited from expert counsel on how to take her message to a national audience.
Dakle WP je pozivajući se na američki zakon o pravu na pristup informacijama došao do njena kalendara i rekonsturirao rast od anonimnke do nacionalno poznatog političara. Svima od političara, do poslovnjaka željnih promocije preporučujem čitanje ovog članka:-) U svakom slučaju zapamtite ništa se ne događa slučajno, sve mora biti pripremljeno i organizirano na vrijeme. I zato su jako male šanse da recimo HDZ ili SDP sada u ovih preostalih 8 mjeseci stvore jake kandidate za gradonačelnike ili župane tamo gdje ih već nemaju, u slučaju da nisu postupili kao Sarah Palin. Dobar primjer je Split – danas je Kerum prvi put nastupio kao gradonačelnički kandidat – Kerum: Bit ću sto posto gradonačelnik Splita i predsjednik Hajduka i meni zvuči kao vrlo solidan kandidat. Pogledajte jezik kojim govori – svima razumljiv, neopterećen frazama. Jučer sam se prvi put kladio da će biti gradonačelnik, danas sam siguran da dobivam tu okladu. Svima koje više zanimaju lokalni izbori preporučujem čitanje Ususret personaliziranim lokalnim izborima 2009.: kako graditi strategiju i pobijediti?
Za slične teme, kliknite na ključne riječi ispod ovog dnevnika.
Oznake: Politika, spin, Odnosi s medijima, Mediji, Odnosi s javnošću, lokalni izbori, izbori- Digitalni marketing
- Društveno odgovorno poslovanje
- Edukacija
- Krizno komuniciranje
- Odnosi s javnošću
- Odnosi s medijima
- Online PR
- Politika i izbori
- Strane investicije
- Strateško komuniciranje
- Vijesti
- Pomažemo malim proizvođačima
- Novo istraživanje Ipsosa: Čak 57 posto HDZ-ovaca krivi i Milanovića i Plenkovića za tvrdu kohabitaciju, a većina se slaže da bi trebali početi surađivati
- Ivica Lovrić: “Nudim rješenja, a ne izgovore!”
- Ekskluzivna predizborna anketa za Grad Zagreb otkriva tko bi jedini mogao poraziti Tomaševića u drugom krugu: Hoće li se kandidirati? – Špica s Macanom