Obrnute piramide su out!
Jeste li znali da je priopćenje za javnost jednako kao prije stotinu godina? U današnjem svijetu kada u jednome danu primimo više informacija negoli prosječan čovjek u Shakespearovo doba u cijelom svom životu, famozni model „Obrnute piramide“ iz 19. stoljeća čini se zastarjelim. Donosimo vam nekoliko zanimljivih savjeta Dragane Đermanović iz PR agencije PRpepper kako izaći iz okvira i unaprijediti komunikaciju s potencijalnim javnostima.
- Infografike – Kaže se da slike govore više od riječi, a kreativne infografike s potrebnim podacima postale su atraktivan način priopćavanja informacija. Ukoliko vam je potrebna inspiracija, sigurni smo da će vam poslužiti članak PR Beyonda.
- Šaljite ljudima linkove – Umjesto zatrpavanja inboxa novinara, postavljajte sadržaje na inovativne medijske centre u okviru svoje stranice. Youtube, Slideshare, Scribid – samo su neki od servisa kojima možete djeliti materijale, reklame i video zapise.
- Online konferencije – Konferencije su zapravo za javnost, a ne za novinare pa stoga zašto ih ne učiniti pristupačnijima? Portal E how vam donosi praktične savjete za vašu buduću online konferenciju.
- News Room – Redovito ažurirajte stranicu novim informacijama te interaktivnim sadržajem kao što su blog, video snimke, fotografije i kontakt za facebook te ostale društvene mreže.
“Troškovi?! Nula! Benefiti – više nego brojni!” navodi Dragana Đermanović u svome blogu, a mi vam savjetujemo da pogledate još kako efikasnije koristiti društvene medije te povećati svoj utjecaj na njima, ali i koliko uspješno ih koriste političari. Naravno, ukoliko imate svoj savjet, podjelite ga s nama!
Originalan članak je objavljen 28. veljače 2012.
Oznake: objava za medije, priopćenje za javnost, infografika, vizualni odnosi s javnošćuPročitajte i…