Osvrt – Grand PRix 2008. za najbolja ostvarenja u odnosima s javnošću
Hrvatska udruga za odnose s javnošću dodijelila je Grand PRix godišnje nagrade u šest kategorija za najbolja ostvarenja u struci tijekom protekle godine. Dobitnici su Grand PRix 2008 primili na svečanoj dodjeli nagrada u Smaragdnoj dvorani hotela The Regent Esplanade u Zagrebu. Više o samim dobitnicima po kategorijama na stranicama HUOJ-a.
HUOJ je ove godine po prvi puta dodijelio i posebno priznanje za komunikatora godine – javnu osobu koja se tijekom prethodne godine istaknula u komunikaciji s javnošću. Priznanje je dodijeljeno dr. Željku Rohatinskom, guverneru Hrvatske narodne banke. Kao čelnik jedne od najvažnijih institucija u državi, dr. Rohatinski svojim jasnim, preciznim i nekompromisnim načinom komunikacije i u najtežim odlukama dokazuje da se složene i važne informacije mogu prenijeti jednostavno zbog čega je zaslužio poštovanje komunikacijskih stručnjaka. Također, jednoglasnom odlukom žirija, ove godine dodijeljeno je i posebno priznanje za doprinos razvoju odnosa s javnostima Vlatki Škorić, voditeljici korporativnih komunikacija Hrvatskih željeznica.
Uz čestitke dobitnicima za sljedeći ćemo izbor definitivno morati razmisliti o nekakvim dodatnim kriterijima ili kategorijama. Vjerujem da ćemo se oko ovogodišnjeg izbora komunikatora godine i dobitnice posebnog priznanja svi složiti, dok će se mišljenja razlikovati oko dobitnika po pojedinim kategorijama. I to ne vjerujem da itko može osporavati kvalitetu pojedinih nominiranih ili nagrađenih projekata, već će se rasprava povesti oko toga jesu li baš sve nagrade (uz iznimku T-Mobile) morale podijeliti dvije agencije iz iste grupacije? Mene to osobno ne smeta, jer je to vjerojatno odraz i odnosa snaga na tržištu u ovom trenutku, no za ubuduće bi trebali osigurati da kod nagrađivanja snaga i veličina projekta ipak ustupe mjesto kreativnosti i inovativnom pristupu. Jer mislim da bi trebali nagrađivati hrabrost, inovativnost, novost, originalnu ideju i tek potom odlično odrađen posao – koji uvijek ostaje odlično odrađen posao, ali zar se nagrade ne daju onima koji donesu nešto novo, onima koji naprave iskorak izvan poznatih granica? Nekako sam uvijek inspiriran dodjelom Oskara i tim čudnim kriterijima filmske akademije. Da se držimo kriterija najvećih projekata, tada bi postojala kategorija vjerojatno najskuplji film, no ona ne postoji zove se najbolji film. Ne želim previše duljiti, samo možda potaknuti raspravu. Dodjela je bila odlično organizirana, nagrade su došle u prave ruke, nemamo se kao struka čega sramiti. Želim samo potaknuti one koji možda misle da nemaju šanse pored velikih igrača, da rade još bolje, još maštovitije i da svoje radove prijavljuju (uz potpunu prateću dokumentaciju molim – to je ove godine izgleda bio veći problem nego što mislimo) u što većem broju jer jedino tako možemo biti u dilemi koga nagodinu izabrati.
Oznake: HUOJ Grand PRix, PR nagrade, HUOJ, Odnosi s javnošću