Otvoreno o predsjedničkim izborima – dobru kampanju ne čini samo dobar oglas
Koliki je utjecaj agencija za odnose s javnošću na glasače i stvaranje imidža političara? Koje će strategije primjeniti na predsjedničkim izborima i hoće li za pobjedu biti presudni lik i djelo ili marketinški trikovi? Kontroliraju li pr agencije medije i kolika je njihova stvarna moć? – samo su neka od pitanja na koja su jučer u emisiji Otvoreno Hloverke novak-Srzić pokušali odgovoriti Dražen Barišić, gradonačelnik Velike Gorice i veliko iznenađenje prošlih lokalnih izbora, dr. sc. Zoran Tomić sa Sveučilišta u Mostaru, prof. dr. sc.Ivan Rimac s Instituta društvenih znanosti Ivo Pilar iz Zagreba, Boris Malešević, dizajner i komunikacijski stručnjak i ja osobno, kao PR stručnjak specijaliziran za izborne kampanje.
Snimku Otvorenog možete pogledati na HTV na zahtjev, a pokušat ćemo je kroz dan embedati i u ovaj dnevnik. Po broju pristiglih poruka kako SMS-om tako i na Facebook čini mi se da smo uspjeli pogoditi dobar ritam i napraviti zanimljiv pregled što nas može očekivati u sljedećih nekoliko mjeseci, na način da to bude zanimljivo i onima koji nisu stručnjaci za taj dio posla. Dobru kampanju ne čini dobar oglas, nego dobra strategija i puno puno rada – samo tako se može i doći do cilja – Pantovčaka.
Više informacija o predsjedničkim izborima pratite na portalu http://predsjednicki-izbori.com.
Oznake: izborna kampanja, predsjednički izbori, predsjednički izbori izbor tekstova, Krešimir Macan, izbori, politička komunikacija