Posjedovati Porsche je pristupačnije nego ikad, a najbolji ambasadori su mu obični, uspješni ljudi

Više od 77 godina, Porsche piše priču o ljubavi prema sportskim automobilima od kojih su mnogi dio današnje pop kulture, prije svega kultni model 911. Novi modeli donose sportski duh u poslovnu klasu mijenjajući očekivanja i uvijek postavljajući nove standarde. Dok su sportske modele vozili rijetki pojedinci, poslovne modele poput Macana i Cayennea sve češće vidimo i na našim cestama, a novog električnog Macana u ograničenoj ponudi možete voziti za 700 eura mjesečno. O Porscheu i električnim autima u novoj epizodi Špice s Macanom pričaju novinar najgledanije automoto emisije u Hrvatskoj Automarket Branimir Tomurad i Juraj Majstorović, direktor u IT sektoru, diplomirani magistar muzike i vlasnik Porschea.

 

Epiteti koji su Porscheu kao brendu sportskih automobila dodjeljivani kroz desetljeća, u potpunosti su primjenjivi i na novije modele. Širenjem identiteta izvan čistog performansa u svijet uspješnih poslovnih ljudi, koji zahtijevaju više od obične vožnje, Porsche je postao sinonim za premium brend. Ipak, posjedovanje jednog je postalo pristupačnije nego ikad jer ograničena ponuda Porsche Centra Zagreb nudi novog električnog Macana za 700 eura mjesečno. 

Freelance novinar najgledanije automoto emisije u HR, Automarket, Branimir Tomurad je u Špici s Macanom objasnio Porscheovu ponudu. „Oni vam za 99 tisuća eura daju najnoviji auto sa svim gadgetima. Vi platite 15 tisuća eura učešća i potpišete ugovor o operativnom leasingu pa plaćate 700 eura mjesečno na tri godine“, iznio je detalje. 

Direktor u IT sektoru i diplomirani magistar muzike Juraj Majstorović je opisao svoje iskustvo s Porsche Macanom i prelaskom na električni automobil. „Išao sam s prijateljem u München ne znajući kakve su punionice u Europi. Imao sam doživljaj kao da je igrica, ukucao sam sve postavke i došao uz dva stajanja“, prisjetio se dodajući da je vrijeme klasične pauze dulje nego ono koje je potrebno da se automobil napuni. U prosjeku, Macan u otvorenoj vožnji troši oko 25 kWh, što je ekvivalent oko 10 litara goriva, no cijena struje je višestruko manja, a i radi se o automobilu s izuzetno jakim motorima. Majstorović se tako prisjetio i testiranja  Macanovog launch controla. „To je opcija koja simulira start u F1. Istovremeno se pritisne kočnica i gas i zalijepilo mi je prijatelja za sjedalo“, objasnio je. 

Dugogodišnja Porscheova povijest se ogleda u kultnom statusu modela 911, koji je od 1964. do danas ostao gotovo isti. Za mnoge auto entuzijaste, Porsche 911 je idealni cilj, emocija za koju Tomurad misli da je Porsche uspješno detektirao. „Porscheov core, srž, su obični, uspješni ljudi koji vole marku. Oni su njihovi glavni ambasadori“, istaknuo je. Za njega je Macan nastavak emocija koja se veže uz 911-cu. „Ako čovjek naginje sportskoj eleganciji i performansama, malo je brendova koji ga ispunjavaju, a još ih je manje koji označavaju poslovni uspjeh…“, tvrdi Tomurad. 

S njim se slaže i Majstorović. „Uživam u tehnologiji i umjetnosti kao strasti, a Porsche mi u potpunosti pruža emociju, strast“, rekao je i zaključio da je cjelokupni osjećaj, od vožnje, do odnosa s ljudima u Porscheu premium.

***

Branimir Tomurad je freelance novinar najgledanije automoto emisije u HR Automarket. Profesionalni je ljubitelj automobila i zaposlen je u Mobile Expertu, kompaniji koja se prometnula u lidera u procjeni automobila, plovila i strojeva u Hrvatskoj.

Juraj Majstorović je direktor u IT sektoru i diplomirani magistar muzike koji uspješno spaja svjetove tehnologije i umjetnosti. Unatoč dinamičnoj karijeri u IT-u, aktivno svira u tri glazbena projekta te redovito surađuje u projektima HNK-a i Kazališta Komedija. Vlasnik je Porschea koji upotpunjuje spoj tehnološkog i estetskog lifestylea s umjetničkom emocijom.

Podcast Špica s Macanom realiziran je u suradnji s portalom Pogled.hr, dijelom grupacije Media Solutions u sklopu koje djeluju vodeći hrvatski regionalni mediji – Novi list, Glas Istre, Glas Slavonije i Zadarski list.

Kliknite da biste gledali sljedeću epizodu podcasta Špica s Macanom.

U trećoj sezoni podcasta Krešimir Macan sa stručnjacima iz različitih sektora donosi novu perspektivu i razmatra potencijalna rješenja za izazove i aktualnosti iz Hrvatske i svijeta. Špica s Macanom premijerno se emitira na YouTube kanalu http://bit.ly/spicamacan svake subote od 10 sati, te reemitira na devet lokalnih televizija – Mreža TV, Z1, TV Nova Pula, TV Dalmacija, Jadran TV, Kanal Ri, VTV, Diadora TV i Osječka TV, a sve epizode dostupne su i za slušanje na Spotifyju https://bit.ly/spicaspotify.

Oznake: , , , ,
Pročitajte i…
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3