Primjena.com – ako se već niste javili, može vam biti krivo…
Koristeći promjene u socijalnoj komunikaciji, prenošenje političkih poruka prolazi kroz tranziciju s klasičnih formi komunikacije, pronalazeći nove putove prema primateljima.
Internet, socijalne mreže, web 2.0, Facebook, YouTube, blog… sve su ovo relativno nove riječi u političkom rječniku, novi koncepti, novi mediji i nove mogućnosti za prijenos ideja i poruka, novi i još nedovoljno iskorišteni kanali za komunikaciju s javnostima.
Osim izravnog pristupa javnosti, Internet političkoj misli omogućuje direktno sučeljavanje, ali i relativno pogodan poligon za preispitivanje stava javnosti, istraživanje i razvoj pojedinih ideja.
Ukratko promjena se događa – SHIFT HAPPENS i zadnji je tren da uskočite na vlak i upoznate se sa zadnjim trendovima u on line komunikaciji – primjena.com – konferencija o Internetu i političkom marketingu samo jedan dan gostuje u Zagrebu, sljedeći četvrtak 12.2. Neću duljiti – sve piše na stranicama konferencije, oslobodite si dan u kalendaru, kolege novinari su dobrodošli, a ako netko ima problema s kotizacijom, slobodno se javite – možda možemo nešto izmisliti, dok nas Davor ne istuče:-)
Oznake: Politika, izborna kampanja- Špica s Macanom podcast
- Digitalni marketing
- Društveno odgovorno poslovanje
- Edukacija
- Krizno komuniciranje
- Odnosi s javnošću
- Odnosi s medijima
- Online PR
- Politika i izbori
- Strane investicije
- Strateško komuniciranje
- Vijesti
- Pomažemo malim proizvođačima
- Krešimir Macan ususret izborima: Ovo su najveći izazovi za kandidate HDZ-a
- Tomislav Šuta: “Vrijeme je za promjene u Splitu – grad mora napredovati!”
- Novo istraživanje Ipsosa: Čak 57 posto HDZ-ovaca krivi i Milanovića i Plenkovića za tvrdu kohabitaciju, a većina se slaže da bi trebali početi surađivati