Projekt Manjgure za Prodajni Mindset uvršten u udžbenik Marketinška komunikacija

Marja Čolak, Vedran Sorić, Krešimir Macan, Anamarija Hrvoić Đurić

Marja Čolak, Vedran Sorić, Krešimir Macan, Anamarija Hrvoić Đurić

Nagrađivani projekt agencije Manjgura za klijenta Prodajni Mindset uvršten je u udžbenik Marketinška komunikacija, čije je predstavljanje održano u utorak, 1. listopada, u zgradi Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu. Udžbenik autorica prof. dr. sc. Ane Tkalac Verčič, prof. dr. sc. Ružice Brečić i dr. sc. Anje Špoljarić u izdanju Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA), osmišljen je kao temeljni materijal u razvoju i promicanju znanja u području marketinških komunikacija te uključuje 15 studija slučaja i intervjua.

Manjgurin projekt konferencije ”Prodajni Mindset: The Wolf Strikes Again” uvršten je u poglavlje Osobna prodaja, a u udžbeniku je pobliže opisano kako je agencija s edukativnom platformom Prodajni Mindset ostvarila najuspješniji prodajno-marketinški događaj 2023.

Konferencija Prodajni Mindset_The Wolf Strikes Again

Konferencija Prodajni Mindset – The Wolf Strikes Again

Bila je to možda najkontroverznija i najpolariziranija konferencija, s obzirom na to da je ekipa iz Prodajnog Mindseta dovela je u Zagreb i Hrvatsku pravog Vuka s Wall Streeta Jordana Belforta, čija je životna priča s Leonardom di Caprijem u glavnoj ulozi doživjela i holivudsku ekranizaciju okrunjenu Oscarom. Dolazak slavnog, a kontroverznog sugovornika bio je prije svega alat za pozicioniranje Prodajnog Mindseta kao vodeće platforme u sektoru edukacije u području prodaje.

Polazište kampanje bila je osobna prodaja s kojim je pravi Vuk uspio, nakon što je za svoje grijehe i odrobijao, a cilj su bili evolucija prodaje i unaprjeđenje prodajnih vještina. Istovremeno u Hrvatskoj se odvijalo 20-ak drugih konferencija pa se strateški promišljenom komunikacijom trebalo vješto istaknuti.

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

”Ishodi naše kampanje u šest mjeseci bili su rast broja članova kluba Prodajnog Mindseta od 140 posto, što je gotovo pet puta više od zadanog, zatim sto posto popunjen Mozaik centar, rasprodan VIP, 326 prodanih online kotizacija, doseg na društvenim mrežama od 461 posto, 107 medijskih objava, od čega 34 posto izvan Hrvatske, što nam je bilo važno zbog regionalnog dosega, potom pokretanje franšize u Sloveniji, ulazak velikih sponzora u projekt i – potpuno neočekivano – pojavljivanje u pitanju popularnog kviza Potjera”, pojasnila je Marja Čolak, starija savjetnica u Manjguri.

Udžbenik Marketinška komunikacija, Manjgura, Marja Čolak

Udžbenik Marketinška komunikacija, Manjgura, Marja Čolak

Najnoviji ishodi su i osnivanje Akademije Prodajni Mindset i novo najveće okupljanje stručnjaka za prodaju u regiji – konferencija Sales4Future, koja će se u organizaciji Prodajnog Mindseta održati 20. studenog 2025., također u zagrebačkom Mozaik centru.

Komunikacijski tim agencije vlasnika i direktora Krešimira Macana činile su još i Anamarija Hrvoić Đurić, direktorica strateških komunikacija, koja je projekt i predstavila u udžbeniku, te Dora Novak, nekadašnja mlađa savjetnica. Podsjetimo, Manjgura je za projekt iza kojeg stoje poduzetnici i edukatori Vedran Sorić, Ognjen Bagatin i Saša Tenodi ranije osvojila i dvije strukovne nagrade – Zlatni Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću i brončani regionalni the! award.

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

 „Ova je knjiga nastala iz stvarne potrebe – u svakodnevnom radu sa studentima i profesionalcima uočavale smo nedostatak suvremenog, cjelovitog i lokalno prilagođenog udžbenika marketinške komunikacije. Vjerujemo da će ovaj udžbenik poslužiti kao čvrst temelj budućim generacijama stručnjaka, ali i kao most između akademskog znanja i prakse. Posebno nam je važno što knjiga uključuje najbolje domaće primjere, jer vjerujemo da hrvatska komunikacijska praksa ima puno toga za ponuditi – ne samo u obrazovanju nego i u oblikovanju vlastitog profesionalnog identiteta“, izjavila je prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič, jedna od autorica knjige.

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

Svoje su studije slučaja predstavile i druge agencije čiji projekti predstavljaju vrhunac kreativnosti, stručnosti i utjecaja domaće industrije tržišnih komunikacija: Boranka / Imago Ogilvy, Film Dnevnik Pauline P. / Izone,  Vrijeme je za tvoje vrijeme / Studio Tumpić/Prenc, Valamar / SeekandHit,  Untouched by light / Bruketa&Žinić&Grey, LAQO / 404/Shape,  Dogvertising / EssenceMediacom, Dobar okus daleko se čuje / Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri, Coolinarika Taste machine / Human Interaction Company, Wolt market launch / dentsu Croatia, Dani komunikacija / HURA, Ostajemo di smo / BBDO Zagreb, UHO / Degordian i Art Directed by Nature / Studio Sonda.

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

Predstavljanje udžbenika Marketinška komunikacija, foto: Vana Katančić

Marja Čolak, predstavljanje projekta Manjgura za Prodajni mindset, foto: Vana

Marja Čolak, predstavljanje projekta Manjgura za Prodajni mindset, foto: Vana Katančić

Oznake: , , , , , , , ,

Pročitajte i…

Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3