Projekt Rakoborci – Hrvatska protiv raka u finalu MIXX-a među najboljim komunikacijskim projektima
Na prestižnom MIXX natjecanju, izrađenom po licenci IAB-a, biraju se najbolji domaći komunikacijski projekti koji prednjače kombinacijom kreativnosti, strategije, izvedbe, korištenja medija i postignutih rezultata. Naš projekt Rakoborci (Hrvatska protiv raka) ove se godine kvalificirao u finale natjecanja u kategoriji Cross-Media Integration Campaign.
Rakoborci su projekt koji je Manjgura provela za Koaliciju udruga u zdravstvu i udrugu SVE za NJU prošle godine kad je prioritet udruga bilo usvajanje Nacionalnog strateškog okvira protiv raka do 2030 (NSOPR).
Iako je Sabor još 2009. godine definirao rok od godine dana za donošenje Plana protiv raka, promijenilo se pet Vlada i niti jedna nije ispunila taj cilj. Krajem 2020. Hrvatska je još uvijek bila jedina članica EU bez takvog strateškog dokumenta, a istekne li godina bez usvajanja, izgubili bismo mogućnost korištenja namjenskih EU sredstava za borbu protiv raka.
Manjgura je u ostvarivanju svog cilja – usvajanja NSORP-a u roku kraćem od 2 mjeseca – uspjela ostvariti i sljedeće ciljeve:
- Osigurati podršku tijela izvršne i zakonodavne vlasti
- Predstaviti temu kao nadstranačku – uključenjem što više različitih političkih opcija poslala se poruka o važnosti usvajanja strategije i činjenice da borba protiv raka ne služi za skupljanje političkih poena, već zahtijeva podršku koja nadilazi mandat jedne vlade
- Pozicionirati temu u medijskom i javnom prostoru usprkos pandemiji – u mainstream medijima i središnjim informativnim emisijama
- Stvoriti dugoročno održivu platformu za potrebe komunikacijske podrške provedbi NSOPR-a
Ovaj dio projekta je završio, no borba protiv raka trajat će još dugo. Pozivamo vas da prosurfate stranicom Hrvatska protiv raka i postanete fanovi na Facebooku kako biste saznali kako i vi možete pomoći u borbi protiv raka.
Oznake: natjecanje, dani komunikacija, rakoborci, hrvatska protiv raka, Mixx nagrada