Tradicionalni mediji i dalje broj jedan među tinejdžerima?
Jesu li se novi mediji i svi oni koji ih koriste u svrhu prodaje i utjecaja na javno mnijenje uljuljali u lažno samopouzdanje? Mada se čini da su internet i tehnologije e-komunikacije praktički preko noći postale broj jedan medij među mladima, to nije točno. Barem tako kaže Nielsenovo istraživanje čiji rezultati su iznenađujući. Izgleda da tinejdžeri i dalje smatraju televiziju prioritetnim medijem, a štoviše je porasla i prosječna gledanost za 6 posto stoga sada iznosi 3 sata i 20 minuta dnevno.
Time se prije svega ruši dobro poznati mit da je YouTube zauzeo vodeću poziciju među mlađom populacijom. Istina, ovo istraživanje se prvenstveno odnosi na SAD, ali uzevši u obzir njihovu relativnu naprednost u korištenju tehnologija, u drugim zemljama bi taj podatak mogao biti i mnogo točniji.
Bilo kako bilo, nove generacije Amerikanaca gledaju prosječno 11 minuta online video programa dnevno, što je oko tri sata mjesečno. Mladi ljudi između 18 i 20 godina gledaju 5 sati i 35 minuta online videa. Tinejdžeri manje prate video sadržaje čak i od ljudi između 35 i 44 godine koji provedu 3 sata i 30 minuta pregledavajući online video uratke.
Istraživanje navodi da je s druge strane, najviše oglasa na stranicama namijenjeno upravo tinejdžerima. Među najpopularnijim stranicama koje posjećuju su logično YouTube, Facebook i MySpace.
Za kraj je dovoljno reći da treba možda opreznije nastupati u segmentiranju ciljane online publike, jer iako se činilo logičnim, e-generacija možda ipak nije još uzela toliko maha koliko se mislilo.
Oznake: Facebook, internet, društvene mreže