Velikanke i Imago osvojili IdejuX – još jedan projekt kojemu je Manjgura dala svoj obol
Kampanja Velikanke osvojila je nagradu IdejaX, projekt na kojem je Manjgura kao partner HEARTH-u i Imagu pružila komunikacijsku podršku. Na desetom, ujedno i najvećem izdanju Dana komunikacija dosad, zlato u kategoriji Best of positive change, Društvo pripao je inicijativi koja ukazuje na rodnu neravnopravnost imenovanja javnih površina u Hrvatskoj.
Uključili se gradovi i mediji iz cijele Hrvatske
Uz veliki interes medija i građana, kampanja koja je krenula sa zagrebačkog Trga hrvatskih velikana uz call to action TRGni se za ravnopravnost, proširila se diljem Hrvatske, i potaknula lokalnu zajednicu i medije da preispitaju lokalnu perspektivu i izbroje ulice i trgove nazvane po ženama u njihovom gradu ili općini. Taj broj je, nažalost, poražavajući, jer prema javno dostupnim podacima, manje od dva posto ulica i trgova u Hrvatskoj odaje počast zaslužnim ženama. Ista situacija je u Zagrebu, stoga je Trg hrvatskih velikana postao početna točka i simbol kampanje Velikanke, s ciljem stvaranja dva ravnopravna – Trg hrvatskih velikana i Trg hrvatskih velikanki, a građani pozvani da na internetskoj stranici velikanke.hr potpišu peticiju za službeno preimenovanje dijela Trga hrvatskih velikana.
Manjgura zadužena za komunikacijsku podršku
Od prvog sastanka sa sjajnom ekipom kreativaca iz Imaga, nismo ni sekunde dvojili da je riječ o sjajnoj ideji i želji za pozitivnom promjenom, a posebno nam je drago što je sada to prepoznala i struka. Hvala HEARTH-u i Imagu (i čestitamo na čak 16 osvojenih nagrada!) što su izabrali baš nas za komunikacijsku podršku, a na projektu je sudjelovao Manjgurin tim u sastavu: Anamarija Hrvoić Đurić (starija savjetnica), Dora Novak (mlađa savjetnica) i Marko Bičić (asistent).
IdejaX natjecanje je u kreativnosti na kojem se već 14 godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, a ove godine bilo je moguće natjecati se u čak pet skupina kategorija: I. Best on Market; II. Best of Ad-Making; III. Best Branding & Rebranding; IV. Best of Packaging te skupini V. Best of Positive Change. Čestitke svima!
p.s. vezano uz povećanje broja ulica, trgova i parkova koje nose ime po ženama, od inicijative je više ulica dobilo imena zaslužnih žena iz hrvatske povijesti, no (pre)velik broj i dalje je samo na listi čekanja. Očekujemo promjene i u tim statistikama.
Oznake: idejax, PR nagrade