Vidimo se u Rovinju na WMF!
Još samo 22 dana nas dijele od Weekend Media Festivala. U staroj tvornici duhana u Rovinju od 20. do 23. rujna održat će se, petu godinu za redom, festival u kojem predavači i sudionici dolaze iz cijele regije i svijeta. Lanjskih 3,500 sudionika pokazatelj je koliko je ovaj festival postao hit u komunikacijskoj industriji ali isto tako i dobra najava za ovogodišnji događaj.
Organizatori su najavili odlične goste i paneliste te teme koje svaki komunikacijski stručnjak želi znati i o kojima se želi educirati.
Jedan od gostiju WMF-a je multimedijski producent Gabriel Dance koji je pet godina vodio projekt NYTimes.com, a danas je interaktivni urednik britanskog Guardiana u New Yorku. Elokventni 30-godišnjak iz Colorada pun je entuzijazma oko budućnosti digitalnog novinarstva. Svoj će entuzijazam pokušati prenijeti i na publiku u Rovinju, na predavanju čiji je naslov „Umjetnost i znanost interaktivnih vijesti“.
Internetske igrice su globalna industrija vrijedna 100 milijardi američkih dolara. Davor Hebel, partner u Fidelity Growth Partners Europe iz Velike Britanije uvjeren je da u toj industriji itekako ima mjesta za regionalne igrače iz jugoistočne Europe. Prije dolaska u Fidelity Growth Partners, Davor je bio suosnivač i član nadzornog odbora tvrtke Experia, sa sjedištem u Hrvatskoj.
Iz kompanije Hearst Magazines International u Rovinj dolaze potpredsjednica Kim St. Clair Bodden i viši potpredsjednik Jay McGill. U proteklih 30 godina Kim St. Clair Bodden proputovala je cijeli svijet, plasirajući međunarodna izdanja časopisa poput Cosmopolitana, Esquirea, Harper’s Bazaara, Good Housekeepinga i mnogih drugih. Jay McGill je zadužen za nadzor Hearstovih izdavačkih i digitalnih poslova u Europi i Africi te na Bliskom Istoku, a uz to McGill je trenutno član upravnog odbora osam zajedničkih izdavačkih kompanija širom svijeta.
Jedan od gostiju petog Weekend Media Festivala je i Nenad Čanak, predsjednik Lige socijaldemokrata Vojvodine. Tema Čankova predavanja je provokacija kao komunikacija, a osnovna je teza da je u Srbiji i regiji govoriti istinu i biti principijelan bilo i ostalo provokativno i nepopularno. Kako zadržati pažnju birača u situaciji kada je primjetno zasićenje politikom? Kako komunicirati u uvjetima kada se sve češće čuje da su „svi političari isti“? To su neka od pitanja na koja će Čanak pokušati dati odgovor svojim predavanjem.
U bogatom programu panel rasprava ističu se „Mit o TV rejtingu“, „Može li film u Hrvatskoj biti gledan i profitabilan?“ i „Gdje se događa novinarstvo?“ te „Pogled preko plota“.
Uz ovakav program i puno dobre zabave jedino što preostaje reći je: “Vidimo se u Rovinju na WMF!”