Vladi preporučili dijalog, više slušanja i objašnjavanja

U nastavku prenosimo članak s portala poslovni.hr o 13. konferenciji HUOJ-a koja se održala u četvrtak, 20.09.2012.u Rovinju.

Konferencija

Vlada nema komunikacijsku strategiju, nije otvorena prema javnosti, a javnost ne razumije ono što Vlada radi. Osim toga, svatko tko se usudi misliti drukčije od Vlade s Vladom je u svađi. Mišljenje je to koje je prevladalo u raspravi o Vladinoj komunikaciji s javnosti koja je jučer održana na 13. konferenciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ). Vlada dakle, čini se, ne zna komunicirati, ili kako je to sažeo kolumnist portala Index.hr Tomislav Klauški, “Nitko ne priča s Vladom, samo Vlada priča”.

Svađa sa svima

Osim što postoji problem u načinu na koji Vlada Zorana Milanovića i njegovi ministri komuniciraju s građanima, problem u dijalogu s Vladom imaju i poduzetnici. “Čini mi se da je komunikacija s bivšom Vladom bila puno dinamičnija, bez obzira je li bila iskrena ili ne. S novom Vladom nema dijaloga. Nema otvorene komunikacije i rasprave. Donose se izmjene zakona za koje tek saznamo iz medija. Nama ništa ne znači da se mijenja neki zakon ako mi ne znamo ništa o tome”, požalio se Bernard Jakelić, zamjenik direktora HUP-a. “Glavno obilježje prvih devet mjeseci ove Vlade je da se svađa sa svima. Posvađali su se sa dobrim dijelom socijalnih partnera umjesto da su se s njima pokušali dogovoriti i logično da je tu nastao otpor”, smatra Klauški dodajući kako je Zoran Milanović nedodirljiv u medijima isto kao što je to nekada bio Ivo Sanader. Ipak, Miodrag Šajatović, glavni urednik tjednika Lider ne smatra da je svađa nužno loša.

 

Rade, a ne objašnjavaju

“Problem ove Vlade jest što za krive stvari misli da će je izvući iz krize. Govori se investicijama, o domaćoj potrošnji, o državnoj potrošnji, a nitko ne govori o izvozu. U Vladi to ignoriraju , a onda to ignoriraju i u komunikaciji s javnosti pa to ignoriraju i mediji”, istaknuo je Šajatović. I drugi sudionici HUOJ-evog panela složili su se da je Vlada na vlast došla nepripremljena pa se dogodio paradoks da je bivša “desna” vlada više pričala, a manje radila, a sadašnja “lijeva” radi rezove, a ništa ne priča. Ipak, na razini komunikacije pojedinih resornih ministarstava, složili su se sugovornici, neke komunikacijske strategije ima pa je tako u javnosti možda najbolje prošao ministar financija Slavko Linić. Objavljivanjem poreznih dužnika, kažu, dodvorio se velikom dijelu javnosti. Iako će Liniću PR-ovci zamjeriti da je loš komunikator, javnost se time na neki način osladila pa je ostavio dojam da zna što radi.

Izvor: Poslovni.hr

Oznake: , , ,
Pročitajte i…
Kategorije
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3