Web::Strategija 6 u ritmu društvenih valova
U pripremi je šesta društvena Web::Strategija 6 – Ritam društvenih valova – konferencija o internetskom marketingu kroz društvene medije u organizaciji Marketing odjela. Predavanja, panel rasprava i radionica DruMaRa održati će se 19. i 20. studenog 2009 u Zagrebu u konferencijskom centru Hypo EXPO XXI. U sklopu konferencije održat će se i dodjela Zlatnih nagrada Web::Strategije 2009 o čemu smo već pisali.
Uvodu u predstavljanje konferencije najbolje služe slijedeći podaci: prema TGI istraživanjima (Mediana Fides, 2009) oko 1,5 milijuna korisnika je svakodnevno na internetu, a broj mjesečno aktivnih na Facebooku, najpopularnijem društvenom mediju u Hrvatskoj, iznosi oko 800.000. I to svih dobih skupina. Što je još važnije, ta nemala brojka svakodnevno raste. Kako im pristupiti? Gdje se nalaze? Dakle, tema šeste web konferencije je internetski marketing kroz društvene medije (društvene mreže, društvene servise) kroz koju se nudi trenutno jedino SMO (eng. Social Media Optimization) obrazovanje u regiji, pregled društvenih online trendova u marketingu, te druženje sa iskusnim predavačima. Među stručnjacima je i doc.dr.sc. Gordana Buljan Flander, psiholog, integrativni psihoterapeut, te ravnateljica Poliklinike za zaštitu djece grada Zagreba koja će pojasniti je li opravdana zabrinutost kad je riječ o društvenim medijima i djeci. Za govornicom će se naći i Robert Gelo, Gordan Orlić, Aleksandra Đermanović, Goran Peuc, Dejan Bizinger, Miroslav Varga i Tomislav Tipurić. Drugog dana će se u suradnji sa Web::Edukacijom održati društvena marketing radionica DruMaRa gdje će sudionici uz rad na vlastitim prijenosnim računalima naučiti kako samostalno voditi kampanju na društvenim medijima, te koje su kampanje najučinkovitije u regiji. Sudionici konferencije će biti svi oni koji žele naučiti više o primjeni internetskog marketinga kroz društvne medije, i to iz raznih područja, od turističkog i ugostiteljskog sektora, dužnosnika vlade i lokalne uprave, djelatnika iz edukacije i obrazovanja, do informatičara, telekomunikacijskog sektora, dizajnera, PR agencija i drugih. Očekuje se oko 200 sudionika.
Prvog dana konferencije biti će dodijeljene i ranije spomenute Zlatne nagrade. Na području Izvrsnost društvenog medija 2009 o nagradama će odlučivati Dario Šuveljak, Siniša Gavrilović i Vanja Bertalan. Stručni žiri za Doprinos društvenim medijima 2009 čine Krešimir Macan, Saša Šredl i Ana Keglović Horvat. O nagradama za Društvenu marketinšku kampanju 2009 odlučivati će Daniel Kašaj, Gjuro Korać i Aleksandra Đermanović.
Kako ne bi sve ostalo na učenju i nagradama, 20. studenog će se održati i prvi Web::Party u Ham Ham centru na koji će ulaz za sve sudionike konferencije biti besplatan, a očekuje vas The best off Miss interneta i mnogo drugih iznenađenja. Na šestu Web::Strategiju možete se prijaviti ovdje, dok sve dodatne informacije možete potražiti na web stranicama konferencije ili putem maila: info@webstrategija.com ili broja 091/212 92 87.
Oznake: on line mediji, Facebook korisnici u Hrvatskoj, društvene mreže, Internet u Hrvatskoj, Facebook