Yes, he can: Kerum najbolji govornik iz poslovnog sektora

Tvrtka Ciceron komunikacije  organizirala je okupljanje u svrhu predstavljanja rezultata istraživanja na temu “Javni govor u politici, elektroničkim medijima i biznisu”. Samo istraživanje provela je tvrtka Hendal, telefonskim ispitivanjem, na uzorku od 400 ispitanika s područja cijele Hrvatske.
Cilj istraživanja bilo je utvrditi kako Hrvati ocjenjuju stanje javnog govora u zemlji i što ih u javnom govoru najviše smeta te odabrati najbolje govornike u sljedećim područjima: politika, business i elektronički mediji.
Prema objavljenim rezultatima, Hrvati retoriku javnih osoba ocijenili su ocjenom 3, na skali od 1 do 5. Nadalje, izjasnili su se kako ih u javnom govoru najviše smeta komplicirano izražavanje, a potom govornikovo nepoznavanje hrvatskog standardnog jezika. Naposljetku, za najbolje govornike izabrani su redom: Ivo Sanader, kao najbolji govornik u politici, zatim Željko Kerum, kao predstavnik poslovnog sektora i Goran Milić, iz svijeta medija.
Drugi po redu među političarima je Stipe Mesić, s osvojenih 10,5% glasova, što je upola manje od Ive Sanadera. U medijima Gorana Milića (16,5%) slijedi Zoran Šprajc (9,5%), dok je Željko Kerum s osvojenih 7,8% glasova solidno pretekao Nadana Vidoševića (4,5%).

U posljednjoj kategoriji postoci su najniži jer kako navodi Dunja Sever Vitez iz Ciceron komunikacija “čak 60 posto ispitanika nije znalo navesti ni jednog poslovnog čovjeka, što dokazuje njihovu opću neprepoznatljivost”.
Logično objašnjenje u slučaju Željka Keruma je i činjenica da se ispitivanje provodilo za vrijeme predizborne kampanje što je zasigurno pridonijelo njegovoj prepoznatljivosti.

Pogledajte kako je novi splitski gradonačelnik prokomentirao nagrade. Naime, on sebe smatra da lošim govornikom, ali vjeruje da je to ljudima simpatično jer kaže što misli i to ‘narodnim rječnikom’:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=J_f9XvbIcLA[/youtube]

Nadalje i Mirela Španjol Marković, direktorica Ciceron komunikacija, komentirala je rezultate istraživanja. “Istraživanje je pokazalo kako Hrvati ne znaju razlikovati dobro govorništvo od učestalosti pojavljivanja u medijima. Zaključuje da je s osvojenih 20,8% glasova hrvatski premijer najjači hrvatski brand.”

Kliknite na link za više tekstova na temu javni nastup.

Ako vijesti iz Manjgure želite primati e-mailom pretplatite se ovdje – upišite e-mail adresu i ponuđeni antispam kod, te potvrdite da ste vlasnik adrese klikom na link za potvrdu koji će vam biti poslan na upisanu e-mail adresu.

Lokalni izbori 2009

↑ Kliknite ako želite rotator i na Vašim stranicama

Oznake: , , ,
Pročitajte i…
Kategorije
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3